Users currently browsing this topic:

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Autor Tema: HŽ u medijima  (Posjeta: 193 vremena)

Offline Laurus97

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 1016
  • Aktivnost:
    3.6%
  • Bodovi: 8
  • Spol: Muški
HŽ u medijima
« u: 04.07.2019. - 23:01 »
HŽ u medijima

Željeznica je bolest ili ljubav,
od nje se ne može obraniti,
kada te jednom privuku željezničke tračnice,
od njih se više nikad ne možeš maknuti.

:pamet:

Offline Laurus97

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 1016
  • Aktivnost:
    3.6%
  • Bodovi: 8
  • Spol: Muški
HŽ u medijima
« Odgovori #1 u: 03.10.2019. - 12:50 »
Varaždinci pošizili: “Čudakinja s kolodvora svlači se pred djecom“!?

Putnici koji vlakom u Varaždin navraćaju možda i eventualno privučeni kulturom, prvi šok doživljavaju na željezničkom kolodvoru. Naime, kako tvrde čitatelji Regionalnog tjednika, kolodvorsku čekaonicu je prisvojila nepoznata žena srednjih godina, koja u njoj prebiva već duže vrijeme.
Neki putnici kažu da je ona tu nekoliko tjedana, a ima i onih koji tvrde da je čekaonica njezin dom već nekoliko mjeseci!
– Ta gospođa ne djeluje agresivno, ali nije nimalo ugodno gledati njezine razbacane stvari i odstajalu hranu. Bilo je dobro tijekom ljeta jer se čekaonica mogla prozračiti cijeli dan, ali stiže zima i tko će trpjeti smrad – tuži se jedan od čitatelja, dok drugi dodaje da nije nimalo ugodno susresti „čudakinju“ koja, kad se presvlači, zadiže odjeću pred nepoznanima, pa čak i djecom!
Zaposlenici HŽ-a nisu razgovorljivi o ovom problemu, ali neslužbeno doznajemo da namjeravaju slučaj prijaviti ekipi redakcije Nova TV koja priprema istraživačku emisiju Provjereno.
– Nema nam druge, za tom ženom netko stalno mora čistiti. Policija je navodno nemoćna, baš kao i socijalne službe. Nevjerojatno je da si netko ovako može prisvojiti javni prostor i od nemila do nedraga koristiti tuđu struju, vodu, sanitarije… – kaže nam jedan željezničar koji je želio ostati anoniman.
Napomenuo je i da ova „beskućnica“ navodno ima supruga, koji ju je istjerao iz obiteljskog doma.
– Kolege mi kažu da je netko od članova obitelji dolazio po nju, ali ona ni makac. Znamo je susresti kako po okolnim travnjacima čupa „zelenjavu“. Vrag bi ga znao što s tim radi, ili sprema salatu ili kuha čaj. To neće dobro završiti jer su travnjake zapišali psi i mačke – veli naš zabrinuti sugovornik.
Dodajmo da ovo nije jedini problem na varaždinskom željezničkom kolodvoru. Naime, ružnu sliku dopunjuju vrata na glavnom ulazu u putnički dio kolodvorske zgrade.
– Vjerovali ili ne, do blagajni se već nekoliko mjeseci može doći jedino ako odete na peron i uđete na zadnja vrata. HŽ-ovci ulazna vrata nikako da poprave i prelijepili su ih širokim trakama selotejpa – tvrde čitatelji koji su nam poslali i nekoliko fotografija...



www.regionalni.com


Željeznica je bolest ili ljubav,
od nje se ne može obraniti,
kada te jednom privuku željezničke tračnice,
od njih se više nikad ne možeš maknuti.

:pamet:

Offline garfield

  • Globalni moderator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 617
  • Aktivnost:
    3.6%
  • Bodovi: 2
  • Spol: Muški
HŽ u medijima
« Odgovori #2 u: 23.10.2019. - 22:51 »
Evo kako se neupućeni sprdaju sa sasvim uobičajenim stvarima. Pri obavljanju redovnih servisa na EMV 6112 u Končaru uobičajeno je da KEV-ov traktor vuče garnituru industrijskim kolosijekom (koji nije elektrificiran) do/od kolodvora Podsused Tvornica. Netko je snimio takvo šlepanje garniture 6112 002 u Končar traktorom i ismijavao se nad time na Facebooku, a to se proširilo masovno po medijima, očito tražeći senzaciju tamo di je nema. Ljudska glupost nema granica.  :koluta:

Primjer s index.hr. A kad su im neki na to ukazali komentari su obrisani!

Zbog ove snimke HŽ-ovog vlaka u kvaru iseljeni Hrvati pišu: "Srećom smo otišli"

U jednoj Facebook grupi koja okuplja Hrvate koji su otišli raditi u Njemačku osvanula je snimka vlaka HŽ-a u kvaru kojeg po tračnicama vuče traktor.

"Hrvatske željeznice...21 stoljeće ....ili možda 19 stoljeće?", napisao je autor videa Danijel Hadrović, a reakcije su se brzo uzredale.

"Brzi vlak samo što nije krenuo", "Pomoć pri paljenju", "Dobro se mi spasili došavši u Njemacku hahaha", "Made in Croatia. Dobro i ide", "Ovo je nesto modernije nego brzi preko bosne", "Kažu u hrvatskim željeznicama: S nama u pokretu, uvijek na vrijeme...", "Da ovo vide Japanci", "Ovo je 22. stoljeće", pisali su brojni korisnici Facebooka.

No, bilo je i onih koji u ovom prizoru nisu vidjeli ništa neobično. "Ima ovoga i tamo gdje vi živite. Najobičnije šlepanje do servisa. Kvar je kvar, i u Njemačkoj i na Balkanu", zaključio je jedan korisnik Facebooka.

Offline garfield

  • Globalni moderator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 617
  • Aktivnost:
    3.6%
  • Bodovi: 2
  • Spol: Muški
HŽ u medijima
« Odgovori #3 u: 02.11.2019. - 11:00 »
OVRHA ZBOG DUGA IZ 1998. GODINE HŽ Infrastrukturi s računa skinuli 22,5 milijuna kuna, 'očišćeni' i računi na kojima je bio novac iz fondova EU

Iako na osnovi pravomoćne sudske presude dug iz 1998. tvrtki Feroimpex moraju vratiti i HŽ Cargo te HŽ Putnički promet, Fina je sjela samo na račune HŽ Infrastrukture

Tvrtka Feroimpex automobilska tehnika iz Bregane, kako doznaje Jutarnji list, nedavno je na temelju pravomoćne sudske presude Visokog trgovačkog suda ovršila tri državne željezničke kompanije - HŽ Infrastrukturu, HŽ Putnički promet i HŽ Cargo za iznos od 22,447.820,93 kuna zbog duga koji seže do 1998. godine.

a je informacija Jutarnjem potvrđena u HŽ Infrastrukturi, ali i u tvrtki Feroimpex automobilskoj tehnici.

Te 1998. godine Feroimpex je imao ugovor s tadašnjim Hrvatskim željeznicama u vrijednosti od 5 milijuna kuna. Posao je napravljen, ali ga Hrvatske željeznice nikad nisu platile. Feroimpex je podnio tužbu i 21 godinu kasnije nadležni je sud donio odluku da tri tvrtke nasljednice moraju platiti gotovo 22,5 milijuna kuna, od čega je samo 5 milijuna kuna glavnica, a ostalo su kamate.
Prisilna naplata

Iako presudu moraju platiti sve tri tvrtke, Fina je na temelju pravomoćne presude sjela samo na račune HŽ Infrastrukture i “očistila” ih za 22,5 milijuna kuna. Srećom, na računima je bilo dovoljno novca pa tvrtka nije završila u blokadi. Prema riječima naših sugovornika, novac je skinut s računa na kojima su sredstva za investicije i razvoj pa tako i s računa na kojem je bio novac iz fondova Europske unije s kojim se financiraju veliki infrastrukturni projekti u željezničkom sektoru.

- Oko 4 milijuna kuna skinuto je s računa na kojem su subvencije iz Europske unije. U ovom trenutku imamo dosta sudskih sporova koji su teški 142 milijuna kuna bez kamata, pa se postavlja pitanje što radi 60 odvjetnika i devet odvjetničkih društava, što su radile sve dosadašnje uprave i vlade? Neki su sporovi još iz 80-ih godina prošlog stoljeća – zabrinut je naš sugovornik, jedan od zaposlenika HŽ Infrastrukture.

Naši nam sugovornici tvrde da bi se HŽ Infrastruktura možda i dogovorila mirnim putem, ali za to nije dobila priliku. Naime, nisu dobili prethodni poziv na plaćanje mirnim putem, nego se odmah pristupilo prisilnoj naplati.

Krajem 2006. godine, tadašnji HŽ pretvoren je u Holding unutar kojeg su djelovala četiri poduzeća - Vuča vlakova, Cargo, Infrastruktura i Putnički prijevoz. Šest godina kasnije, Holding je nestao, a na tržištu su tri samostalna poslovna subjekta - Infrastruktura, Cargo i Putnički prijevoz, pri čemu je Vuča podijeljena između te dvije prijevozničke tvrtke. Sukladno Planu podjele iz 2012. godine, točno je određeno u kojem postotku koja tvrtka plaća prisilno naplaćena sredstva.

Tako na Infrastrukturu otpada 16,93 posto, Putnički prijevoz 42,97 posto, a na HŽ Cargo 40,1 posto. U ovom konkretnom slučaju Infrastruktura je treba platiti 3,8 milijuna kuna, Putnički prijevoz 9,6 milijuna, a Cargo malo više od 9 milijuna kuna. No, Fina je skinula ukupni iznos ovrhe s računa HŽ Infrastrukture koja će od ostalih dviju tvrtki morati “utjerivati” dug. Prema dostupnim informacijama, u Putničkom prijevozu obećali su da će sredstva platiti sljedeći tjedan, a u Cargu su spremni platiti dio svoje ovrhe.
Hrvatska birokracija

S obzirom da je u ovom slučaju stvar bila više nego jednostavna - HŽ je angažirao Feroimpex, oni su napravili posao koji im nije plaćen, ali ostaje nejasno zbog čega se tri nasljednice HŽ-a s tom tvrtkom nisu odavno dogovorile o plaćanju duga i na taj način izbjegle plaćanje kamata koje su u ovom slučaju više od četiri puta veće od glavnice.

Prema informacijama Jutarnjeg, postoji još jedan sudski slučaj u kojem Feroimpex tuži nasljednice Hrvatskih željeznica. Prema posljednjim objavljenim informacijama, financijska obveza HŽ Carga 2012. godine bila je 34,8 milijuna kuna, presudi li sud u korist Feroimpexa. Prema našim informacijama, pravomoćna presuda još nije donesena.

Feroimpex je poznata obiteljska tvrtka iz Bregane koja je u više od 40 godina postojanja iz male bravarske radionice prerasla u tvrtku sa 450 radnika koja proizvodi ležajeve i opremu za europsku autoindustriju i ima godišnje prihode od 35 milijuna eura. Vlasnici tvrtke, bračni par Zoran i Habiba Legac, već su navikli na poznatu hrvatsku birokraciju, pa tako, osim što su 21 godinu čekali da im HŽ plati račun za posao koji su obavili još 1998., i u Senju imaju problema s tromim sustavom.

Tamo su, naime, u mjestu Spasovcu naumili sa stranim ulagačima sagraditi hotel Senia za zdravstveni turizam, ali godinama čekaju lokacijsku dozvolu. Vrijednost projekta je 15 milijuna eura, a kompleks bi se prostirao na 10.400 četvornih metara. Bio bi kategoriziran s četiri zvjezdice, imao bi 115 soba, barokomoru, tri dvorane za kongresni turizam, restoran, laboratorij, teretanu, saunu, bazene, garaže, prostore za fizikalnu terapiju, dijagnostičke preglede magnetskom rezonancom, rodilište te u dogovoru s lokalnim vlastima i službu hitne pomoći jer postoji privezište u sklopu kompleksa. Projekt su osmislili još 1991., kad su i dobili prvu lokacijsku dozvolu, ali je počeo rat pa je projekt zastao do prije nekoliko godina, kad su tražili obnovu lokacijske dozvole.

(Jutarnji list)

Offline Laurus97

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 1016
  • Aktivnost:
    3.6%
  • Bodovi: 8
  • Spol: Muški
HŽ u medijima
« Odgovori #4 u: 14.11.2019. - 14:43 »
...
Ljudska glupost nema granica.  :koluta:
...

Sad se čude teretnom vlaku kao pura go*nu...  :pamet: :pamet:

(VIDEO) HŽ PREVOZIO NEVJEROJATNU ROBU: Neviđeno velik broj automobila dopremljen u Zagreb!



Iako se uz HŽ najčešće veže samo negodovanje i kritike putnika, u Zagrebu su danas viđene gotovo pa filmske scene. Naime, na prijelazu kod Kustošije, danas nešto poslije podneva, građani su mogli vidjeti i svjedočiti prijevozu velikog broja automobila. Vlak kojih ih je prevozio kretao se u smjeru Glavnog kolodvora.

Scena je bila zaista nevjerojatna, a vlak je, zbog ogromnog tereta kojeg je prevozio, vozio uz kratka zaustavljanja.

Nismo sigurni kamo točno “putuju” automobili, a kako je izgledao prijevoz, pogledajte u nastavku.

zagreb.info

Željeznica je bolest ili ljubav,
od nje se ne može obraniti,
kada te jednom privuku željezničke tračnice,
od njih se više nikad ne možeš maknuti.

:pamet:

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1567
  • Aktivnost:
    0.2%
  • Bodovi: 8
HŽ u medijima
« Odgovori #5 u: 16.12.2019. - 09:16 »
Nakon 52 godine izgrađena nova pruga u Hrvatskoj: Fijasko odmah na prvoj vožnji

Zapelo je na početku promotivne besplatne vožnje zbog tehničkog kvara nagibnog vlaka kojemu je trebalo desetak minuta da otkliže s kolodvora, a čime je u konačnici u dolasku u Zagreb kasnio oko pola sata.



Nakon 52 godine u Hrvatskoj je izgrađena nova pruga, zvana čeznja (Sv. Ivan Žabno - Gradec). Tako je s bjelovarskog kolodvora krenuo i prvi vlak prema Zagrebu preko novoizgrađjene pruge, međutim zapelo je na samom početku promotivne besplatne vožnje zbog tehničkog kvara nagibnog vlaka kojemu je trebalo desetak minuta da otkliže s kolodvora, a čime je u konačnici u dolasku u Zagreb kasnio oko pola sata.

Pruga Sveti Ivan Žabno – Gradec bit će svečano puštena u promet u ponedjeljak. Otvaranju te 12,2 kilometra pruge bit će nazočan i predsjednik Vlade RH Andrej Plenković. Svečanost će započeti na željezničkom kolodvoru Sv. Ivan Žabno, odakle će se uzvanici uputiti na prvu vožnju vlakom do Gradeca i natrag. Puštanjem u promet pruge Gradec – Žabno putovanje vlakom od Bjelovara do Zagreba skratit će se za 50 minuta sa sadašnja dva sata. Prugu je izgradio španjolsko-njemački konzorcij Comsa i Wiebe.

Vrijednost cijeloga projekta, koji je sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj i iz Kohezijskog fonda, iznosi 258 milijuna kuna. Radovi na gradnji pruge počeli su u rujnu 2017., a rok završetka bio je studeni 2017., no završeni su šest-sedam mjeseci nakon tog roka. I to zbog arheoloških nalazišta koja su otkrivena, a graditelji su imali i peh s kolodvorskom zgradom u Žabnom koja se srušila kod su je počeli uređivati. Nova zgrada projektirana je i sagrađena u godinu dana.

Jednokolosiječna pruga Gradec – Žabno projektirana je za maksimalnu brzinu od 120 kilometara na sat, osim zavoja kod Gradeca gdje je brzina ograničena na 100 km/h. No u probnom razdoblju vlakovi će tom prugom voziti maksimalno 80 km/h. Pruga nije elektrificirana, no postoji mogućnost i za to. Prva ideja o izgradnji pruge koja će skratiti putovanje vlakom od Bjelovara do Zagreba datira iz 1990. godine, a iznio ju je tadašnji saborski zastupnik Stjepan Sulimanec. Projekt se počeo pripremati još 2002., lokacijska dozvola izdana je 2007., a građevinska 2009.

Izvor: večernji

Offline 2062-055

  • Član foruma
  • **
  • Datum registracije: 21.08.2019.
  • Postova: 65
  • Aktivnost:
    0.6%
  • Bodovi: 7
HŽ u medijima
« Odgovori #6 u: 20.12.2019. - 23:50 »
Na varaždinskom kolodvoru obnovljen depo za održavanje dizelskih vlakova

Nakon što je u veljači 2016. u promet pušten prvi dizel-električni motorni vlak koji je proizvela tvrtka Končar – električna vozila, u 2019. u promet su puštena još dva nova vlaka za regionalni prijevoz. Kako bi se učinkovitije održavali novi vlakovi, u sklopu kolodvora Varaždin obnovljen je depo za održavanje dizelskih vlakova.



Radi se o vlakovima koji su proizvedeni prema najnovijim svjetskim standardima i potpuno su digitalizirani, a njihovo održavanje obavlja ovisno društvo HŽ Putničkog prijevoza Tehnički servisi željezničkih vozila u suradnji s Končar – Električnim vozilima. 



U depou je izrađena platforma za pristup krovnoj opremi između VI. i VII. kolosijeka te je obavljena sanacija podnih i zidnih površina, radnih kanala, stropa hale i pomoćnih prostorija. Uz zamjenu metalnih vrata, saniran je sustav grijanja, postavljeni su radionički priključci, preuređena je rasvjeta, postavljena svjetlosno-zvučna signalizacija te uveden videonadzor i bežični internet. Vrijednost obnove depoa iznosi oko 3 mil. kuna.



Predsjednik uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić istaknuo je kako mu je "izuzetno drago što će u novo obnovljenom depou održavati i nove vlakove. - Radi se o vlakovima koji prevoze putnike na relaciji Zagreb Glavni kolodvor – Zabok – Varaždin – Čakovec – Kotoriba i obrnuto, i to je jedna vrlo frekvnetna relacija. Drago mi je reći da će te vlakove održavati domaće tvrtke tako da je zapravo cijela pamet - odnosno proizvodnja i održavanje, u rukama domaće industrije - rekao je Ukić

https://evarazdin.hr/nasim-krajem/foto-na-varazdinskom-kolodvoru-obnovljen-depo-za-odrzavanje-dizelskih-vlakova-381917/

Offline garfield

  • Globalni moderator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 617
  • Aktivnost:
    3.6%
  • Bodovi: 2
  • Spol: Muški
HŽ u medijima
« Odgovori #7 u: 18.01.2020. - 22:20 »
CRTICA IZ VLAKA: PRODAJU KARTE, ALI TEŠKO VRAĆAJU KUSUR 'Dao sam kondukteru 200 kn, a on me po ostatak poslao na šalter s najluđim radnim vremenom'

"Izvolite kartu. Ovo vam je potvrda s kojom ostatak novca možete podići na blagajni stanice", objašnjava kondukter kako mogu doći do ostatka mojih 189 kuna nakon što mi je 'uručio' voznu kartu čija je cijena 11 kuna. Naime, vozne karte prodaju se u vlaku subotom, nedjeljom i blagdanima jer tada kolodvorske blagajne ostaju zatvorene!

Pokušaj da konduktera uvjerim da mi ostatak para treba jer mi je to 'budžet' do ponedjeljka ostaje tek pokušaj.

"Na svakoj blagajni vratit će vam vaš novac. Pa što mislite da bih ja trebao u džepu imati pet tisuća kuna da vraćam kusur", neumoljiv je zaposlenik Hrvatskih željeznica koji se vjerojatno nerijetko čudi, zajedno sa svojim nadređenima da mu je tvrtka u problemima zbog premalog broja putnika.

Dobro, mislim si, pa kad izađem iz vlaka možda izgubim koju minutu na blagajni, ali valjda ću doći do svojih para. No, 'vrag leži u suboti' pa se nevolje s putovanje 's preponama' nastavlja. Na blagajni u Sesvetskom Kraljevcu piše - radimo od ponedjeljka do petka od 5.37 do 14.37 (!?) na pauzi smo od 8.55 do 9.25, a subotom, nedjeljom i blagdanima ne radimo! Riječju, do ponedjeljka ništa od mojih 189 kuna jer - HŽ prodaje karte, ali teško vraća kusur.

(Jutarnji list)