Users currently browsing this topic:

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Autor Tema: Autotrolej i koronavirus  (Posjeta: 118 vremena)

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1567
  • Aktivnost:
    0.2%
  • Bodovi: 8
Autotrolej i koronavirus
« u: 24.03.2020. - 08:48 »
Autotrolej objavio linije i vozni red od ponedjeljka za radnike

Po nalogu Nacionalnog stožera civilne zaštite, KD Autotrolej uspostavlja izvanredne linije javnog gradskog prijevoza koje u promet kreću u ponedjeljak, 23. ožujka 2020. godine.
Ove linije namijenjene su isključivo i samo građanima koji moraju doći na radno mjesto. Prijevoz za sve ostale korisnike je strogo zabranjen i ulaz u vozila bit će im onemogućen.
U autobuse je moguće ući isključivo sa zaštitnom maskom na licima. Korisnicima koji ne budu koristili zaštitne maske, prijevoz će biti onemogućen, a u svrhu sprječavanja širenja korona virusa. Vozila Autotroleja bit će pojačano dezinficirana nekoliko puta tijekom dana.
Uspostavljaju se tri gradske i šest prigradskih linija:

Gradske linije

– Linija 101 IZV – Trsat-centar-Krnjevo-Marčeljeva Draga

– Linija 102 IZV – Vežica-KBC Sušak-centar-Potok-Vukovarska-Antuna Barca-Novo Naselje Krnjevo-Baredice-Zamet-Srdoči

– Linija 103 IZV – Delta-Pomerio-1.maja-Škurinje-Drenova-Kozala-Tizianova-Želj. Kolodvor-Delta

– polasci na gradskim linijama organizirani su u prosjeku svakih sat vremena,

Prigradske linije:

– Linija 29 IZV – Kraljevica-Bakar-Kostrena-Rijeka

– Linija 26 IZV – Hreljin-Škrljevo-Kukuljanovo-Draga-Rijeka

– Linija 25 RZ Kukuljanovo -Škrljevo-Rij

– Linija 12 IZV – Jelenje-Čavle-Rijeka

– Linija 20 IZV – Klana-Viškovo-Rijeka

– Linija 18/23 IZV – Kastav-Matulji-Rijeka

– Linija 32 IZV – Lovran-Opatija-Rijeka

Gradske linije prometovat će od 6 do 18 sati.

Prigradske linije obavljat će prijevoz u jutarnjem terminu (dovoz do/od grada Rijeke) i odvoz u popodnevnom terminu (odvoz prema prigradu-Rijeka) i to radnim danom te po potrebi subotom, nedjeljom i blagdanom.

Postoje i linkovi za VR al s obzirom da je to podložno svako malo mijenjanju dovoljan je link na članak -> https://www.fiuman.hr/autotrolej-objavio-linije-i-vozni-red-od-ponedjeljka-za-radnike/

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1567
  • Aktivnost:
    0.2%
  • Bodovi: 8
Autotrolej i koronavirus
« Odgovori #1 u: 12.04.2020. - 15:08 »
Snimljeno jučer, 11.04.20., iz auta ... na Zametu, na raskršću za skretanje za obilaznicu, izvanredna linija 102


još jedan u suprotnom smjeru, liniju nisam videl


Inače, trenutno voze linije IZV101, IZV102 & IZV103 za grad, IZV32 za Opatiju i još par linijja za okolni riječki prsten. U autobuse semože ući samo uz potvrdu da se ide na delo sa dela. Prodaja karata za građanstvo je obustavljena do daljnjega.

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1567
  • Aktivnost:
    0.2%
  • Bodovi: 8
Autotrolej i koronavirus
« Odgovori #2 u: 25.04.2020. - 08:59 »
Autotrolej uvodi velike promjene na svojim linijama, od utorka se ponovo naplaćuje parking
[/color]



Gradski autobusi Autotroleja od ponedjeljka, 27. travnja vozit će prema pojačanom voznom redu za nedjelju, a vozni red će se još po potrebi prilagođavati i mijenjati.

U Autotroleju poručuju da kreću s normalizacijom prometovanja na svim gradskim i prigradskim linijama, u skladu s odlukom Vlade o popuštanju mjera sprječavanja zaraze koronavirusom.

Vozni red bit će pojačan dodatnim polascima, osobito u terminima koje radnici koriste za odlazak i dolazak s posla.

S obzirom da određene linije ne prometuju nedjeljom, dodaju se polasci u vrijeme dolaska i odlaska s posla na linijama 1B, 2A, 4A i liniji za KBC.

U narednom periodu, vozni red će se mijenjati, odnosno prilagođavati potrebama korisnika, kao što je bio slučaj i s izvanrednim linijama.

Također, za sve korisnike javnog gradskog prijevoza od ponedjeljka, 27. travnja 2020. godine, kreće i prodaja mjesečnih prava, odnosno karata za mjesec svibanj i to po punoj cijeni za kategoriju radnika, koja je tijekom travnja bila smanjenja za 50 posto.

U prodaji će biti i karte za sve kategorije korisnika prema redovnim cijenama. S radom kreće i prodajno mjesto Jelačićev trg 3 prema redovnom radnom vremenu, od 6.30 do 19.30 sati, te subotom od 7.30 do 16.30 sati. Mjesečne karte će se, kao i do sada, moći kupiti i na kioscima.

Vozni redovi linija koje kreću od ponedjeljka, 27. travnja 2020 godine, bit će tijekom vikenda dostupni na web stranici KD Autotrolej.

Nema više besplatnog parkinga
Od utorka, 28. travnja počinje ponovna naplata parkinga na svim ovorenim i zatvorenim parkiralištima te garažama kojima upravlja gradska tvrtka Rijeka Plus.

Ukida se privremeno donesena mjera besplatnih parkirališta.

Korisnicima pretplatnih karata koji su na dan 22. ožujka 2020. godine imali aktivno pravo, ono će se produžiti za pripadajući broj dana počevši od 28. travnja 2020. godine.

http://novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Autotrolej-uvodi-velike-promjene-na-svojim-linijama-od-utorka-se-ponovo-naplacuje-parking

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1567
  • Aktivnost:
    0.2%
  • Bodovi: 8
Autotrolej i koronavirus
« Odgovori #3 u: 25.04.2020. - 09:01 »
Autotrolej 'na respiratoru', direktor najavljuje rezanje plaća. Prihodi su pali 90 posto
[/color]

U ovom mjesecu bilježi pad prihoda od prodaje karata veći od 90 posto, zbog čega će ostvariti pet i pol milijuna kuna manje prihode nego u travnju prošle godine. Tome treba pribrojiti gubitak od 1,2 milijuna kuna iz ožujka, prošlogodišnji gubitak od oko 8 milijuna kuna te prenesene gubitke i dugove iz prethodnih godina



RIJEKA - Zbog mjera zaštite od pandemije koronavirusa, riječki javni gradski prijevoznik Autrolej u ovom mjesecu bilježi pad prihoda od prodaje karata veći od devedeset posto, zbog čega će ostvariti pet i pol milijuna kuna manje prihode nego u travnju prošle godine, potvrdio je Alberto Kontuš, direktor ovog komunalnog društva.

Kada se tome pribroji gubitak od gotovo 1,2 milijuna kuna iz prethodnog mjeseca, prošlogodišnji gubitak od oko osam milijuna kuna te preneseni gubici i dugovi iz prethodnih godina, u kombinaciji s nezavidnom situacijom s proračunskim prihodima osnivača i korisnika usluga Autotroleja koji bi gubitke trebali pokriti, jasno je da je Autotrolej zapao u tešku poslovnu i financijsku situaciju.

Stanje je još teže kada se zna da Autotrolej gradskoj tvrtki Rijeka plus, zaduženoj za održavanje vozila komunalnih i trgovačkih društava u vlasništvu Grada Rijeke, duguje oko 13 milijuna kuna, a gradski prijevoznik uza sve navedeno, već godinama bilježi pad broja putnika i prodanih karata. U ovom trenutku Autotrolej radi s jedva desetak posto kapaciteta, većina vozača i vozila ne voze na redovnim linijama, a zbog toga je upitna i isplata subvencija jedinica lokalne samouprave u kojima pruža uslugu javnog prijevoza.

Dramatičan pad prihoda doveo je do nelikvidnosti uslijed koje je uprava već započela proces pregovora sa sindikatima o smanjenju plaća za travanj, nakon što su plaće za ožujak isplaćene u cijelosti. Pritom, kao komunalno poduzeće u vlasništvu jedinica lokalne samouprave, nema pravo na isplatu četiri tisuće kuna po zaposlenom iz državnog proračuna, kao drugi subjekti u privredi, što dodatno otežava ionako tešku financijsku situaciju.

Zabrinjavajući rezultati
Direktora Alberta Kontuša upitali smo koliki je pad prihoda od prodaje karata od uvođenja reduciranog voznog reda zbog epidemije, u ožujku i travnju, u odnosu na planirane prihode i prihode u istom periodu prošle godine. Rezultati su više nego zabrinjavajući.

- Zbog zabrane prometovanja javnog gradskog prijevoza, od 23. ožujka 2020 godine, uvedene su izvanredne linije koje su u prvom redu namijenjene radnicima kako bi im se omogućio dolazak na posao i povratak s posla. Od ukupno 165 vozila, u funkciji je svega 14 vozila kojima vozimo već spomenute izvanredne linije, dok su dva vozila u pričuvi.

Trenutni opseg usluge je 10 posto od redovite usluge koju smo pružali, polasci su drastično smanjeni, te obavljamo prijevoz na tri gradske i osam prigradskih linija. To je zaista minimum usluge javnog gradskog prijevoza koji nije zabilježen čak ni za vrijeme Domovinskog rata.

S obzirom na činjenice koje smo već naveli, te da trenutno radi od ukupno 325 vozača svega njih 20, lako se dolazi do zaključka da se Autotrolej nalazi u izuzetno velikim problemima, kaže Kontuš.

Ostvareni prihod i primici od prodaje karata već u ožujku ove godine bili su, prema njegovim riječima, manji za oko 20 posto u odnosu na ožujak prethodne godine.

Upitne subvencije
- U idućem razdoblju, dok budu trajale trenutne mjere, doći će do značajnog pada prihoda, odnosno pada prihoda od prodaje karata za velikih 90 do 95 posto. Tako je u ožujku prethodne godine od prodaje karata ostvareno 5.814.456 kuna, a u ožujku tekuće godine 4.648.397 kuna. Što se tiče mjeseca travnja, podaci su zaista poražavajući.

U prošloj godini prihod od prodaje karata bio je 5.976.092 kuna, a u ovoj, prema projekciji, s obzirom da još nemamo cjelovite podatke, je oko 154.000 kuna, dok je projekcija za idući mjesec oko 600 tisuća kuna, kaže Kontuš.

Sukladno Planu poslovanja i ugovorima o pružanju usluge javnog prijevoza, jedinice lokalne samouprave plaćaju razliku između rashoda usluge javnog prijevoza i ostvarenih prihoda od prodaje karata putnicima u obliku subvencija koje su do sad predstavljale između 30 i 40 posto ukupnih novčanih prihoda Autotroleja. Zanimalo nas je hoće li subvencije biti isplaćene u cijelosti ili sukladno broju prevezenih kilometara, s obzirom na vozni red koji je umanjen za devedesetak posto.

- U trenutnoj situaciji upitan je i ovaj prihod upravo zbog problema gradova i općina s likvidnošću u novonastaloj situaciji. Stoga je realno očekivati dodatno smanjenje prihoda i primitaka u idućem razdoblju od preko 50 posto u odnosu na planirano. Treba vidjeti kakva je situacija s gradovima i općinama. Znamo da mnogi imaju problema s likvidnošću, što je i očekivano, s obzirom na situaciju u kojoj se svi zajedno nalazimo, kaže Kontuš.

Smanjenje plaća
Što se tiče mjera potpora i olakšica koje je Vlada donijela za prevladavanje krize u gospodarstvu, Autotroleju je odobrena tromjesečna odgoda plaćanja poreza i doprinosa, a uprava je s bankama dogovorila i tromjesečnu odgodu plaćanja glavnice i kamata po kreditima.

- Sve to skupa nije dovoljno, čak i pod pretpostavkom da naplatimo cjelokupnu subvenciju. Nažalost, mjerama Vlade za pomoć poduzetnicima nisu obuhvaćena trgovačka društva u vlasništvu gradova i općina, pa tako ni Autotrolej prema kojem je učinjena dvostruka nepravda.

Naime, odlukom Nacionalnog stožera Civilne zaštite, kao što je poznato, obustavljen je javni gradski prijevoz, a odlukom Vlade, zbog vlasništva gradova i općina, ne možemo dobiti potporu koju dobivaju ostali poduzetnici kojima je obustavljen ili otežan rad, kaže Kontuš.

Zbog svih navedenih poteškoća, u Autotroleju su započeti pregovori sa sindikatima o smanjenju plaća i ostalih primanja za 397 zaposlenih za koje je inače prosječan mjesečni trošak plaća oko 4,8 milijuna kuna.

- Plaća za ožujak je isplaćena u cijelosti sa svim dodacima, no, tek treba vidjeti kako i na koji način ćemo isplatiti plaće za travanj. Cilj nam je zadržati sve radnike, ali će definitivno biti potrebno ići u određeno smanjenje plaća, potvrđuje Kontuš.

Novi autobusi i pokrivanje gubitaka
Zasad je nejasno, barem prema riječima Kontuša, kako će se kriza odraziti na planiranu dinamiku nabavke novih vozila, preciznije 32 nova autobusa, najvećim dijelom financiranu iz fondova Europske unije, za koju Kontuš u ovom trenutku kaže kako se »nada da neće biti problema«.

Što se pokrivanja gubitaka tiče, i tu je situacija neizvjesna. Prema ugovorima potpisanima još 2017., suvlasnici, od kojih je najveći Grad Rijeka s preko 80 posto udjela, kao i korisnici usluga Autotroleja, dužni su pokriti razliku između ostvarenih prihoda i ukupnih rashoda u javnom prijevozu.

- Nastali gubici sigurno neće pasti na teret korisnika, nego osnivača, ali u kojem roku će ti gubici biti pokriveni, nemoguće je procijeniti, zaključuje Kontuš.

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1567
  • Aktivnost:
    0.2%
  • Bodovi: 8
Autotrolej i koronavirus
« Odgovori #4 u: 25.04.2020. - 12:19 »
Autotrolej od ponedjeljka počinje voziti na svim linijama, kraj besplatnog parkiranja u Rijeci



Od ponedjeljka, 27. travnja 2020. godine, u skladu s odlukom Vlade Republike Hrvatske o popuštanju mjera sprječavanja zaraze koronavirusom, KD Autotrolej kreće s normalizacijom prometovanja na svim gradskim i prigradskim linijama. Autobusi će od ponedjeljka voziti prema pojačanom voznom redu za nedjelju, a po potrebi vozni red će se prilagođavati i mijenjati.

Tako će vozni red za nedjelju biti pojačan dodatnim polascima, osobito u terminima koje radnici koriste za dolazak i odlazak na posao. S obzirom da određene linije ne prometuju nedjeljom, dodaju se polasci u vrijeme dolaska i odlaska s posla na linijama 1B, 2A, 4A i liniji za KBC. U narednom periodu, vozni red će se mijenjati, odnosno prilagođavati potrebama korisnika, kao što je bio slučaj i s izvanrednim linijama.

Također, za sve korisnike javnog gradskog prijevoza u ponedjeljka, 27. travnja 2020. godine, kreće i prodaja mjesečnih prava, odnosno karata za mjesec svibanj i to po punoj cijeni za kategoriju radnika, koja je tijekom travnja bila smanjenja za 50 %.

U prodaji će biti i karte za sve kategorije korisnika prema redovnim cijenama. S radom kreće i prodajno mjesto Jelačićev trg 3 prema redovnom radnom vremenu, od 6.30 do 19.30 sati, te subotom od 7.30 do 16.30 sati. Mjesečne karte će se, kao i do sada, moći kupiti i na kioscima.

Vozni redovi linija koje kreću od ponedjeljka, 27. travnja 2020 godine, bit će tijekom vikenda dostupni na web stranici KD Autotrolej.

Obzirom da se ponovno uspostavlja javni gradski prijevoz, ukida se i privremeno donesena mjera besplatnih parkirališta. Tako od utorka, 28. travnja 2020. godine počinje naplata parkiranja  na svim otvorenim i  zatvorenim parkiralištima te garažama kojima upravlja Rijeka Plus.

Korisnicima pretplatnih karata koji su  na dan 22. ožujka 2020. godine imali aktivno pravo, ono će se produžiti za pripadajući broj dana počevši od 28. travnja 2020. godine.

https://www.fiuman.hr/autotrolej-od-ponedjeljka-pocinje-voziti-na-svim-linijama-kraj-besplatnog-parkiranja-u-rijeci/