Users currently browsing this topic:

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Autor Tema: Iz tiska  (Posjeta: 33 vremena)

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1118
  • Aktivnost:
    35.6%
  • Bodovi: 7
    • Forum zatvorenog tipa i ne prima nove članove
Iz tiska
« u: 08.01.2020. - 20:56 »
NIJE DOBRO

Što putnici misle o gradskom prijevozu u Rijeci: 'Autubusom od Viškova do Lenca i natrag - četiri sata'

- "Prevelike su razlike između polazaka autobusa - i do dva sata. Ako slučajno malo zakasniš, moraš jako dugo čekati tako da bi trebalo povećati gustoću polazaka."



RIJEKA - Uoči najavljene promjene rasporeda gradskih i prigradskih linija razgovarali smo s građanima koji su autobuse čekali na stajalištu na Delti. Tako je Franka Božić iz naselja Kosi u Općini Viškovo na naše je pitanje o korekciji reda vožnje rekla kako njezin autobus ide svakih sat vremena tako da više nemaju ni što smanjiti.

- Radim u »Viktor Lencu« i svaki dan izgubim četiri sata na vožnju, dva u svakom smjeru. Pogotovo kad je gužva znam jako dugo čektai autobus, a tko nema auto, ovisi o njemu, kazala nam je Božić.

Ana Reljić vozi se »trojkom«.

- Meni je najgora trasa »trojke« jer ide naokolo pa čovjek izgubi previše vremena da dođe do grada. Nisam zadovoljna, prošlih par puta mijenjali su i stanice i red vožnje, a mi ovisimo o njima. Vidjet ćemo kako će to izgledati s ovim novim promjenama.

Milka Ostojić vozi se od grada do Guvernerove palače i nema pritužbi na javni prijevoz.

- Na ono malo što se vozim nemam primjedbi, treba doći na vrijeme na stanicu pa se sve stigne.

Na autobusnoj stanici pokraj, svoj je autobus za Krasicu čekao Dušan Dmitrašinović.

- Prevelike su razlike između polazaka autobusa - i do dva sata. Ako slučajno malo zakasniš, moraš jako dugo čekati tako da bi trebalo povećati gustoću polazaka. Problem je i kada djeca idu u školu pa se svi natiskamo i onda stariji ljudi ne mogu sjesti. Prije je bilo bolje, a vidjet ćemo što će nova korekcija donijeti.



Josip Vlah se nadovezao: »Ja živim na Hreljinu i zadovoljan sam s prijevozom. Nekad čekamo po petnaest minuta, ali autobus uglavnom dolazi na vrijeme. No, čovjek se navikne i prilagodimo se kako tko može«.

Milorad Linšak iz Kostrene dao je jedno svoje razmišljanje.

- Do sada sam bio zadovoljan, no ne znam što će biti s novim voznim redom. Da se mene pita, trebalo bi promijeniti trasu, tako da se »jedinica« ne okreće na Pećinama nego da nas pokupi na Pavekima. Trenutno naš prigradski autobus vozi po svim manjim mjestima pa čovjeku predugo treba da dođe do grada. S učenicima nemamo problema jer je u Kostreni postoji školski autobus, tako da onda u javnom prijevozu nije gužva, kazao je.
Ako usporedimo vozni red »trojke« iz siječnja 2019. i najnovijeg koji na snagu stupa 7. siječnja, vidimo da su tijekom cijelog tjedna (radnim danom, subotom i nedjeljom) 2019. bila 82 polaska, dok su 2020. godine 74. Na liniji 19/20 za Viškovo od 1. srpnja 2017. u tjednu bila su 104 polaska, a u novom redu će biti 92 polaska.

Source: http://novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Sto-putnici-misle-o-gradskom-prijevozu-u-Rijeci-Autubusom-od-Viskova-do-Lenca-i-natrag-cetiri-sata

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1118
  • Aktivnost:
    35.6%
  • Bodovi: 7
    • Forum zatvorenog tipa i ne prima nove članove
Iz tiska
« Odgovori #1 u: 08.01.2020. - 21:06 »
Vijet iz NL- koja je prethodila gornjoj:

OD UTORKA NOVI VOZNI RED

AUTOTROLEJEVA 'ČESTITKA' ZA NOVU GODINU Standard prijevoza niži, ali će puno više koštati



Kako korigirani vozni red izgleda može se vidjeti na primjeru Kraljevice. Povećanje subvencije Autotroleju raste za 24 posto ukupno u tri godine, dok se opseg usluge u kilometrima smanjuje na 170.731 kilometara u 2020. što je smanjenje od 34 posto

RIJEKA  Prema obavijesti Komunalnog društva Autotrolej, u utorak, 7. siječnja na snagu stupaju novi vozni redovi javnog gradskog prijevoza, kako lokalnih, tako i županijskih linija, a koji će, ovisno o jedinici lokalne samouprave, smanjiti broj polazaka, odnosno kilometara, te s druge strane povećati subvencije općina i gradova.

- Novi vozni redovi rezultat su dogovora svih gradova i općina koji su, kako u vlasničkoj, tako i nevlasničkoj strukturi KD-a Autotrolej, što znači da su dogovorene i usuglašene izmjene na voznim redovima svih linija. Novi vozni redovi dogovoreni su, korigirani i optimizirani u skladu s raspoloživim financijskim sredstvima gradova i općina koje sudjeluju u njihovom sufinanciranju i to na način da je opseg usluge prilagođen raspoloživim financijskim sredstvima gradova i općina. Treba reći kako su novi vozni redovi usuglašeni i jednoglasno prihvaćeni na sjednici Skupštine Društva, ističu u KD-u Autotrolej.

Loše poslovanje
Neki će možda reći kako je ovaj potez opravdan s obzirom na to da se cijena autobusnih karata nije podizala već više od deset godina, isto kao i iznos subvencija jedinicama lokalne samouprave, dok se cijena energenata i rezervnih dijelova značajno podignula. Ipak, očekivano, čelni ljudi općina i gradova riječkog prstena nisu blagonaklono prihvatili smanjenje broja polazaka i kilometara, odnosno manji standard za svoje sugrađane, a uz to, još i povećanje subvencija Autotroleju, smatrajući glavnim razlogom takve politike loše poslovanje Autotroleja iz prethodnih razdoblja.
Bakarski gradonačelnik Tomislav Klarić kaže kako je proteklih mjeseci KD Autotrolej slalo više prijedloga za pokriće gubitaka ali, ističe, u svemu nije bilo razvidno što, kako i koliko. Jako puno prijedloga, no sve je bilo u magli.



- Nismo htjeli potpisati aneks ugovora o pokriću gubitaka, jer se u njemu između ostalog nisu nalazili parametri o gubicima iz 2018. i 2019. godine, kao ni model poslovanja društva u 2020. godini. Potpisivanjem tog aneksa ugovora pristali bi bili i na dodatna smanjenja usluge prijevoza, što nismo željeli. Činjenica je da Autotrolej traži sve veće novčane subvencije, a istovremeno smanjuje kvalitetu usluge, smanjuje broj linija i kilometre. Simptomatično je da društva koje je osnovao Autotrolej, a riječ je o Poslovnim sustavima i Rijeka plusu, posluju s dobiti, neke od tih dobiti povlači Grad Rijeka, a Autotrolej koji ih je osnovao plaća usluge tim firmama i povećava svoj gubitak, kaže Klarić, dodajući kako je u proračunu za 2020. godinu Grad Bakar morao osigurati 2.530.618 kuna, što uključuje i trošak povećanja plaća i prekvalifikacije djelatnika, što je za 365.618 kuna više nego u 2019. godini, a istovremeno se smanjuju usluge za približno trideset posto.

- Uz sve to, još plaćamo i kredite za otplatu novih autobusa u iznosu većem od 300 tisuća kuna. Pitam se što bi se dogodilo s voznim parkom i koliki bi bili naši troškovi da Vlada Republike Hrvatske preko resornog ministarstva nije omogućila povlačenje bespovratnih sredstava za nabavku novih autobusa, kaže gradonačelnik Klarić.

Podsjeća kako je Grad Bakar, da bi zadržao kvalitetu usluge prijevoza na bakarskom području organizirao vlastiti prijevoz putem Komunalnog društva Dobra i vlastitim autobusima pokrenuo lokalni gradski prijevoz za sva bakarska naselja i područje Industrijske zone Bakar na Kukuljanovu, koji je za sve korisnike besplatan.

Alternative nema
Načelnik Općine Jelenje Robert Marčelja kaže kako je Općina Jelenje proteklih nekoliko mjeseci prošle godine provela u iznalaženju rješenja kako da zadrži standard javnog prijevoza na jelenjskom području.

- Stanje na tržištu je takvo da kada su se definirali vozni redovi, da bi zadržala postojeći standard, Općina Jelenje je, kao i ostale jedinice lokalne samouprave, morala izdvojiti dodatna sredstva, kratko rečeno – standard će biti manji, a koštat će nas više. Pojednostavljeno to znači manje linija, manje kilometara, a više novca. Nažalost, to je realnost. Trenutne alternative nemamo. Rjeđi su polasci i povratci, ali se pazilo na špice, polazak i dolazak iz škole i na posao. Uz to, kao i ostale jedinice lokalne samouprave subvencioniramo i autobusne karte dijelu naših mještana i tako doprinosimo boljem standardu. U 2020. godini u našem proračunu osigurali smo 1,1 milijun kuna za Autotrolej, što je 350 tisuća kuna više u odnosu na proteklu, 2019. godinu, kada je to izdvajanje iznosilo 850 tisuća kuna, kaže Marčelja. Dodaje kako je Općina riješila sve dugove prema Autotroleju koje je napravila prethodna vlast, a koji su iznosili oko 900 tisuća kuna. Dio dugova riješio je povjerenik Vlade RH, a dio mi, tako da je to sve riješeno, ističe Marčelja.

Načelnica susjedne Općine Čavle Ivana Cvitan Polić kaže kako subvencija za Autotrolej ove jedinice lokalne samouprave u tekućoj godini iznosi 1,8 milijuna kuna, što je, dodaje, više nego ikada do sada, a kilometara skoro upola manje nego u primjerice 2018. godini.

- Pazili smo da se ne ukidaju najjače linije, da svi imaju pokriven cijeli dan, ali naravno, takav pad u kilometrima svakako će se osjetiti. Više puta smo apelirali na potrebu drugačije organizacije javnog prijevoza, od uvođenja kombi prijevoza za rubne dijelove općine gdje je broj putnika minimalan, pa do presjedanja u Čavlima, što je u dobrom dijelu već u primjeni. Osim ovih troškova, naš općinski proračun će u budućim godinama teretiti i obveza pokrivanja gubitaka poduzeća iz prethodnih godina, što je dodatni alarm za hitne promjene u cjelokupnom sustavu javnog prijevoza, ali i načina isplata prijevoza radnicima, cijene parkiranja, subvencioniranja karata i slično, kaže Cvitan Polić.

S obzirom na blizinu Rijeke, Općina Kostrena jedna je od rijetkih kojoj je smanjena subvencija za Autotrolej, ali zbog manjeg broja kilometara.

- Nama se smanjuje opseg usluge kao i ostalima, međutim, s obzirom na novi način obračuna, došlo je i do određenog smanjenja subvencije i jedni smo od rijetkih. Ipak, mislim da je problem što smo smanjili standard javnog prijevoza do granice ispod koje se više ne može ići. Pitanje je kako će to funkcionirati jer smanjenje standarda, smanjenje linija, dovest će i do smanjenja broja putnika, što nije dobro. Najveći problem je što se smanjuje nivo usluge pa se postavlja pitanje kako je takav javni prijevoz dostupan putnicima. Inače, Općina Kostrena u ovoj je godini za Autotrolej osigurala sredstva na razini prošlogodišnjih, točnije 1.973.000 kuna, ali će nam subvencija biti manja za oko 200 tisuća kuna. Međutim, samo zbog obračuna po kilometru, jer smo blizu Rijeke, kaže načelnik Općine Kostrena Dražen Vranić.

Teški pregovori
Gradonačelnik Kraljevice Dalibor Čandrlić kaže kako su smjernice poslovanja Autotroleja za 2020. godinu donesene na 14. sjednici Skupštine održanoj 30. prosinca prošle godine, nakon, dodaje, nekoliko mjeseci teških pregovora i »iscrpljivanja«, a također definirani su postupci kojima će se pokriti gubici iz prethodnih godina, 2018. i 2019.

- Prema navedenom planu, poslovanje se »racionalizira« na način da se smanjuje opseg usluge i povećavaju subvencije koje uplaćuju jedinice lokalne samouprave. Vatrogasna mjera sastoji se u povećanju subvencija JLS-a u ukupnom iznosu od 29.847.000 kuna za razdoblje od tri godine (2018., 2019. i 2020.), dakle blizu deset milijuna kuna godišnje ili 21,8 posto, dok se istovremeno smanjuje opseg usluge u kilometrima s 9.084.801 u 2018. na 7.729.015 kilometara u 2020. godini, što je smanjenje od 15 posto. Na primjeru Kraljevice događa se povećanje izdataka Grada, odnosno subvencije od 24 posto ukupno u tri godine ili konkretno ukupno 718 tisuća kuna, dok se istovremeno opseg usluge u kilometrima smanjuje s 258.003 iz 2018. na 170.731 kilometar u 2020. godini, što predstavlja smanjenje od 34 posto. Navedena povećanja subvencija predstavljaju u stvarnosti pokrivanja gubitaka poslovanja, a tek u manjem dijelu pokrivanje povećanja plaća deficitarnog kadra, odnosno vozača autobusa, smatra Čandrlić.

Nadalje, kaže, vrlo je očito kako je loše poslovanje Autotroleja iz prethodnih razdoblja došlo sada na naplatu i kako se nije na vrijeme ušlo u srž problema, a nažalost, ne čini se to niti ovim mjerama.

- Štoviše, osobno izražavam bojazan kako se navedenim mjerama ulazi u »spiralu loših vijesti« iz Autotroleja, jer smanjenje usluge i povećanje subvencije su mjere administrativno-kozmetičke naravi koje će imati za posljedicu smanjenje standarda i mogućnosti prijevoza, posljedično i konzumenata, odnosno putnika, koji su i sada na razini tek nešto većoj od 20 posto popunjenosti. Zbog navedenog nisam bio afirmativan prilikom glasanja za ovakve mjere kojima se smanjuje standard prijevoza našim građanima i istovremeno diže subvencija. Ne mogu biti afirmativan niti prema planiranju gubitaka unaprijed od strane KD-a Autotrolej, što je izvan svake poslovne logike, ciljeva i uobičajene prakse, pogotovo u svjetlu činjenice nama nepoznatog i dosad nama neargumentiranog poslovnog odnosa tvrtke Rijekaplus koja iskazuje pozitivno poslovanje kroz pristojnu godišnju dobit, s Autotrolejom kao gubitašem, na način »outsourcinga« servisiranja autobusa. Nisam afirmativan niti prema načinu obračuna po kojem, primjerice liniju 29, subvencionira isključivo Grad Kraljevica, kao da je dolazak naših stanovnika u Rijeku jedini i isključivi interes nas kao jedinice lokalne samouprave, ističe Čandrlić.

Smatra kako je sasvim očito kako će ove mjere imati trenutni efekt »držanja glave iznad površine« i kako su Autotroleju potrebne korjenite i strukturne reforme. Hoće li za to biti volje, znanja i čvrstine, pokazat će vrijeme. Osobno nisam preveliki optimist i u suradnji s ostalim JLS-ima u okruženju odgovorno i detaljno razmatramo mogućnosti i opcije u slučaju daljnjih loših vijesti iz Autotroleja. Na kraju, navedeni sam aneks okvirnom ugovoru o uslugama u javnom interesu i osiguranju javnog prijevoza koji obuhvaća gore navedene mjere ipak potpisao. Nepotpisivanje bi, naime, ugrozilo nabavku novih autobusa na plin putem EU fondova, odnosno vrlo bi izvjesno imalo za posljedicu ozbiljne penalizacije, koje bi kao trošak u konačnici pale »na leđa« i proračune jedinicama lokalne samouprave, kaže Čandrlić.

Što se tiče Općine Klana, izmjene su minimalne jer su posljednje od prije nekoliko godina donijele drastično ukidanje linija, kaže načelnica Općine Klana Željka Šarčević Grgić.

- Ove nove izmjene uglavnom se odnose na nedjelje i blagdane, a školski i radnički »polasci« nisu se dirali, što je i bio jedan od mojih zahtjeva. Inače, subvencija Autotroleju za ovu nam je godinu povećana u odnosu na lani, i u 2020. iznosi blizu milijun kuna, kaže Šarčević Grgić.

Dodaje kako je ona Autotroleju iznijela prijedlog uvođenja minibuseva, s obzirom na raštrkana naselja, a i na činjenicu da se s ovog područja ne vozi puno putnika busevima. Predložila sam da Općina Klana bude pilot-projekt te mi je rečeno kako će prijedlog razmotriti, kaže Šarčević Grgić.

Ima i sitnih izmjena
- Mještanke i mještani su nam na prvom mjestu pa je Općina Viškovo kao jedan od suvlasnika Autotroleja prihvatila prijedlog Skupštine KD-a Autotrolej o povećanju godišnje subvencije za gotovo milijun kuna. U voznom redu usuglašenom u rujnu, a koji stupa na snagu sljedeći tjedan, došlo je do sitnih izmjena, ali ono što je najvažnije, nismo smanjivali broj linija. S osnove subvencije od 2,7 milijuna kuna došli smo na 3,5 milijuna kuna, kaže načelnica Općine Viškovo Sanja Udović.

Dodaje kako je viškovskom proračunu to značajan i izazovan iznos koji svake godine raste. Osim toga, nastavlja Udović, planirali smo i pokriće gubitka na koji smo obvezni kao jedan od suvlasnika. Malo je reći da nas brine kamo ide Autotrolej jer svake godine košta sve više, a razina usluge se ne povećava, ističe Udović.

Kastavski gradonačelnik Matej Mostarac smatra kako nikad nije dobro kada se smanjuju postignuti standardi, »iako za takvo stanje postoje i realni razlozi«, Uprava KD-a Autotrolej mora uložiti dodatne napore i utvrditi dodatne mjere u smjeru racionalnijeg i ekonomičnijeg poslovanja, a sve s ciljem zadovoljenja potreba svojih putnika u idućem razdoblju. Nadam se da smanjenje broja vožnji za područje Grada Kastva od oko 8,5 posto neće izazvati veće poremećaje u javnom gradskom prometu. Naime, broj kilometara na godišnjoj razini će se smanjiti s 488.402 kilometra u prošloj na 446.789 kilometara u 2020. godini. No, kroz ovu korekciju voznog reda odrađena je i reorganizacija linije 18 i 18b, na način da će od sada linija 18b prometovati do Brnčića, a dio polazaka kružit će preko Jardasa, Viškova, Kudeji i Krajevca te je prilagođen potrebama školske djece koja polaze Osnovnu školu »Milan Brozović« u Kastvu - kaže Mostarac.

Dodaje da se nastojalo maksimalno prilagoditi potrebama učenika, studenata i radnika, a ukoliko se u razdoblju korištenja ipak utvrde određene veće anomalije, odradit će se dodatne korekcije voznog reda.

*******
Novi raspored na mrežnim stranicama Autotroleja

Raspored vožnje po novom voznom redu građani mogu pronaći na mrežnim stranicama KD-a Autotrolej, https://www.autotrolej.hr/ te na oglasnim prostorima na autobusnim stajalištima. Neke od promjena na gradskim linijama su sljedeće: linija 1B – mijenja trasu na način da prometuje od Delte preko Ulice Drage Gervaisa (trasa linije 9) do Strmice i istom trasom natrag do Delte. Ukida se dio trase do Tower centra; linija 3 – ponovno prometuje starom trasom Delta – Šumci – Grbci; linija 3A – ponovno se uvodi na nekadašnjoj trasi Jelačićev trg – Bezjaki (uključujući i polaske do OŠ Zamet); linija 8A – korigirana na način da je spojena s linijom KBC Rijeka – KBC Sušak; linija 9 – korigirana na način da je djelomično spojena s linijom 1B (Ulica Drage Gervaisa), ukida se dio linije 9 kroz Dragu do Sv. Kuzma; linija KBC – mijenja trasu na način da u smjeru istoka ne ulazi u KBC Sušak, nego prometuje kroz Kampus (pokriva dio trase linije 8A); noćna linija 101 – korigirana na način da je djelomično spojena s linijom 102 (Trsat), a ukinut je dio linije prema Marčeljevoj Dragi; noćna linija 102 – djelomično spojena s linijom 101 na način da u smjeru zapada prometuje preko Trsata.

*******

Source: http://novilist.hr/Vijesti/Rijeka/AUTOTROLEJEVA-CESTITKA-ZA-NOVU-GODINU-Standard-prijevoza-nizi-ali-ce-puno-vise-kostati

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1118
  • Aktivnost:
    35.6%
  • Bodovi: 7
    • Forum zatvorenog tipa i ne prima nove članove
Iz tiska
« Odgovori #2 u: 08.01.2020. - 21:18 »
Malo pojašnjenje ovome iz gornja dva posta:

Riječki 'Autottrolej' je 'konfiguriran' kao gradski i kao prigradski prijevoznik. Gradske linije se financiraju iz riječkog gradskog proračuna ali prigradske linije sufinaciraju okolne općine i gradovi u 'riječkom prstenu'. Kako su sad otkako je opet počela škola po tko zna koji put reducirali (opet9 linije jasno da su se neki pobunili protiv toga jer moraju oizdvajat više novca za nikakvu uslugu.

Grad Bakar i Opatija su jedini koji su napravili korak dalje i imaju svoj gradski prijevoz paralelno sa linijama Troleja. Opatija je nekad imala tri gradske linije i svoje buseve a koliko ih sad ima neznam ali to što im vozi pokriva im Autotrans (ustvari Arriva) i to se zove City bus (valjda, nisam digo pratio što se tamo dešava). Grad Bakar pokriva sa mislim dva mini busa (nisam siguran je jedan ili dva, isto nisam to dugo pratil) mjesta u svom zaleđu preko svoje komunalne foirme 'Dobra'. Budem malo to pretražil po netu pa ću staviti u odgovarajuće teme.

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1118
  • Aktivnost:
    35.6%
  • Bodovi: 7
    • Forum zatvorenog tipa i ne prima nove članove
Iz tiska
« Odgovori #3 u: 08.01.2020. - 22:26 »
Putnici za vozačicu Autotroleja kažu da je prirodni talent



Iako je u Rijeci vozačica bilo i prije 20-ak godina, odnedavno gradski autobus ponovno vozi žena. Koliko se snašla i kako je vide sugrađani, HRT-ova novinarka Nikolina Gerek provjerila je na polazištu linije 1A.

Već dva tjedna 25-godišnja Anamarija Spinčić sigurno i staloženo vozi jedinicu. Po struci je medicinska sestra, no još joj je srednjoškolska želja bila sjediti za volanom autobusa. Nakon vozačke edukacije njezinoj sreći nema kraja. Jer Rijeka je njezin grad i više nije mogla zamisliti nastavak karijere u medicini.

– Sve ima svoje i ovaj i onaj posao ima svoje prednosti i nedostatke. Kažem, ovo je bila velika želja tako da tu je sve puno jednostavnije i lakše, govori.

A i putnici su pozitivni. Prije dvadeset godina Rijeka je imala dvije vozačice, a priznaju u Autotroleju, vrata su otvorena za sve koji su spremni prihvatiti se izazova vožnje, posebno žene. Trenutačno je u voznom stanju 120 autobusa, od čega je 20-ak novih. U ovoj ih se godini s pomoću europskog novca planira nabaviti još 30-ak.

Već se čuju i komentari – ona je prirodni talent jer ne koči naglo, a njezini kolege nadaju se da će Autotrolej dobiti još koju vozačicu, javlja HRT.

*****
Source: https://www.fiuman.hr/putnici-za-vozacicu-autotroleja-kazu-da-je-prirodni-talent/

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1118
  • Aktivnost:
    35.6%
  • Bodovi: 7
    • Forum zatvorenog tipa i ne prima nove članove
Iz tiska
« Odgovori #4 u: 08.01.2020. - 22:37 »
Autotrolej mijenja trase i vozni red za mnoge bus linije



Komunalno Društvo Autotrolej obavještava sve korisnike javnog gradskog prijevoza na lokalnim i županijskim linijama, kako u utorak, 7. siječnja 2020. godine, na snagu stupaju novi vozni redovi.

Novi vozni redovi su rezultat dogovora svih gradova i općina koji su kako u vlasničkoj, tako i nevlasničkoj strukturi KD Autotrolej, što znači da su izmjene na voznim redovima svih linija zajednički dogovorene i usuglašene.

Od 7. siječnja 2020. godine dio gradskih i prigradskih linija imat će i izmijenjene trase prometovanja i to :

Linija 1B – mijenja trasu na način da prometuje od Delte preko ul. Drage Gervaisa (trasa linije 9) do Strmice i istom trasom natrag do Delte. Ukida se dio trase do Tower centra
Linija 3 – ponovno prometuje starom trasom Delta – Šumci – Grbci
Linija 3A – ponovno se uvodi na nekadašnjoj trasi Jelačićev trg – Bezjaki (uključujući i polaske do OŠ Zamet)
Linija 8A – korigirana na način da je spojena s linijom KBC Rijeka – KBC Sušak
Linija 9 – korigirana na način da je djelomično spojena s linijom 1B (ul. Drage Gervaisa), ukida se dio linije 9 kroz Dragu do Sv. Kuzma
Linija KBC – mijenja trasu na način da u pravcu istoka ne ulazi u KBC Sušak, nego prometuje kroz Kampus (pokriva dio trase linije 8A)
Noćna linija 101 – korigirana na način da je djelomično spojena s linijom 102 (Trsat). Ukinut dio linije prema Marčeljevoj Dragi
Noćna linija 102 – djelomično spojena s linijom 101 na način da u pravcu zapada prometuje preko Trsata. Polazak nedjeljom u 2,30 sa Trsata prometuje do Kastva.
Linija 18 – prometuje preko Rubeša do Kastva (Šporova jama) i Spinčića/Trinajstića
Linija 18B – prometuje do Kastva (Šporova Jama) i do Brnčića. Dio polazaka na liniji 18B od Brnčića kruže preko Viškova i Kudeji i Kraljevca (vožnje prilagođene prijevozu školske djece u OŠ Milan Brozović Kastav)

Novi vozni redovi dogovoreni su, korigirani i optimizirani u skladu sa raspoloživim financijskim sredstvima gradova i općina koje sudjeluju u njihovom sufinanciranju i to na način da je opseg usluge prilagođen raspoloživim financijskim sredstvima gradova i općina. Novi vozni redovi usuglašeni su i prihvaćeni na sjednici Skupštine Društva.

********
Source: www.fiuman.hr/autotrolej-mijenja-trase-i-vozni-red-za-vise-bus-linija/

********
U nastavku texta (iz fiumana) stavljeni su linkovi na vozne redove ali ja to neću kvotat ovdje jer Trolej svako malo mijenja vozne redove tako da je to besmisleno stavljati linkove svaki put kad oni izmjene VR (slijedeći put će izmjeniti VR za vrijeme proljetnih školskih praznika pa nakon toga i onda će izmjeniti VR za vrijeme ljetnih praznika pa opet sa početkom nove školske godine). Za pregledavanje voznih redova bolje se koristiti linkom u temi Autotrolej - službena stranica jer je u drugom postu direktan link na sve vozne redove.

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1118
  • Aktivnost:
    35.6%
  • Bodovi: 7
    • Forum zatvorenog tipa i ne prima nove članove
Iz tiska
« Odgovori #5 u: 09.01.2020. - 21:07 »
Prije nego što krenete čitat text iz fiumana samo da vam nabrzaka pojasnim situaciju:

'Autotrolej' ko i svaki normalni prijevoznik imao je svoj servis autobusa u krugu garaže. Doduše, taj servis i dalje tamo postoji ali ... Odlaskom direktora Željka Smojvera sve se mijenja! Njegovim odlaskom otvara se nova firma, 'Rijeka plus', koja sad objedinjuje naplatu parkinga po gradu, usluge 'pauka', servisiranje vozila komunalnih firmi (Čistoća, Autotrolej, ...) i ljudi koji su radili u Trolejevoj garaži automatizmom prelaze u novu firmu. Nemora to ništa značiti ali otkako je formirana ta nova firma krenula su sranja sa autobusima i gradom se provalči neka priča tko je za to kriv  :migmig: ... uglavnom, reporteri fiumana su svašta iskopali i sad se tuže zbog nekoliko textova ...

Uglavnom, evo što je danas napisano ..

Rijeka plus “skriva” ugovor o servisiranju autobusa Autotroleja



Autobuse Autotroleja posljednjih nekoliko godina servisiraju mehaničari zaposleni u gradskoj tvrtki Rijeka plus i prema njihovoj vlastitoj sistematizaciji radnih mjesta takvih im radnika poprilično nedostaje već dulje vrijeme. Ne čudi stoga što su građani Rijeke i okolnih općina i gradova u kojima prometuje Autotrolej već su uglavnom naviknuli da se na cestama nalaze pokvareni autobusi, a tek posljednjih mjeseci takvih je prizora nešto manje s obzirom na to da su stigli novi autobusi zahvaljujući velikom sufinanciranju iz fondova Europske unije.

Pokušali smo krajem 2019. godine malo detaljnije istražiti odnos Rijeka plusa, koji bilježili višemilijunski plus u poslovanju, i Autotroleja koji ima iznimno veliki gubitak, a to se odražava i na kvalitetu prijevoza. Vozni redovi se nastavljaju “rezati”, a istovremeno se od općina i gradova traži sve veće financiranje javnog gradskog prijevoza kako bi se pokrili minusi poslovanja Autotroleja.

Zbog toga smo 14. prosinca 2019. uputili upravi Rijeka plusa na čelu s direktorom Željkom Smojverom zahtjev da nam se pošalje ugovor između Rijeka plusa i Autotroleja o servisiranju autobusa i podatak o ostvarenom prihodu na temelju tog ugovora tijekom 2019. godine.

23. prosinca dobili smo sljedeći odgovor: ” Rijeka plus d.o.o. i KD Autotrolej d.o.o. imaju zaključen ugovor o održavanju vozila i to u razdoblju od 17. kolovoza 2017. godine do danas. Tijekom 2019. godine do danas, Rijeka plus d.o.o. je iz osnova ugovora o održavanju vozila KD Autotrolej d.o.o. ostvario prihod od pružanja te usluge u iznosu od 14.573.437,50 kn s PDV-om.”

Traženi ugovor nisu dostavili te smo ih podsjetili na obvezu dostavljanja ugovora 24. prosinca, ali nikakvog odgovora s njihove strane nema već puna dva tjedna.

S obzirom na protek od 15 dana prijavili smo gradsku tvrtku Rijeka plus Povjereniku za informiranje Republike Hrvatske te se nadamo da ćemo nakon njihove intervencije ugovor između Rijeka plusa i Autotroleja napokon zaprimiti. Spomenimo i ovim putem kako Rijeka plus ponovno nije ažurno objavljivao zapisnike sjednica svog Nadzornog odbora na svojim Internet stranicama te su to još jednom učinili tek nakon našeg upozorenja.

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1118
  • Aktivnost:
    35.6%
  • Bodovi: 7
    • Forum zatvorenog tipa i ne prima nove članove
Iz tiska
« Odgovori #6 u: 17.01.2020. - 11:17 »
Od subote preregulacija prometa u Krešimirovoj, mijenjaju se i trase autobusnih linija



Od subote stupa na snagu preregulacija prometa u Krešimirovoj ulici. Prenosimo priopćenje Rijeka prometa:

“Zbog zahtjevnih radova na daljnjoj fazi rekonstrukcije istočnog dijela Krešimirove ulice, potrebno je izvršiti privremenu devijaciju prometa preko parkirališta bivše tvrtke “Graziani”. U petak 17. siječnja 2020. planirano je izvođenje pripremnih radova – asfalterske radove i postavu nove prometne signalizacije na uklapanjima ulaza i izlaza sa parkirališta ex Graciani na Krešimirovu ulicu kako bi se tom devijacijom mogao preusmjeriti promet u skladu s odobrenim prometnim projektom.

Od subote 18.01.2020. od jutarnjih sati promet dijelom Krešimirove ulice preusmjeriti će se na navedenu devijaciju. Predviđeno trajanje ovih radova je do 31. ožujka 2020 (uz uvjet povoljnih vremenskih prilika), nakon čega će se promet ponovno vratiti na staru trasu kroz Krešimirovu ulicu.

Zbog uspostave nove privremene prometne regulacije, izvršit će se sljedeći zahvati:

Ukinut će se autobusne stanice kod restorana “Index”, te će se izbrisati pješački prijelaz na toj lokaciji.

Za vrijeme odvijanja prometa devijacijom preko parkirališta Graciani, južni ulaz u Manzonijevu ulicu biti će zatvoren za sav javni promet. U Manzonijevu ulicu biti će omogućen pristup (ulaz i izlaz) samo sa sjeverne strane i to samo za servisna, interventna i dostavna vozila.

KD Autotrolej obavještava sve korisnike da se na trasi Krešimirove ulice ukidaju stajališta Brajda u smjeru A i B, a stajalište Željeznički kolodvor u smjeru A (u smjeru Zapada) privremeno se stavlja u funkciju za sve linije.

Linije 4, 5, 11 i 19 prometuju privremenim trasama:

Linija 5 prometuje s terminala Delta – Cindrićevom – M. Smokvine Tvrdog – Titov trg i dalje Grohovčevom do Prvomajske gdje se uključuje na redovnu trasu. U povratku prometuje redovnom trasom do stanice Riva odakle ide na terminal Delta koje je ujedno početno i završno stajalište.

Linije 11 i 19 prometuju s terminala Delta – Cindrićevom – M. Smokvine Tvrdog – Titov trg i dalje Grohovčevom do Prvomajske gdje se uključuju na redovnu trasu. U povratku prometuju redovnim trasama.

Linija 4 – prometuje redovnom trasom do križanja ulica Žrtava fašizma/Fiumara. Na križanju se uključuje na privremenu trasu: „Most spomenik“, pored hotela „Continental“ skreće na Titov trg i dalje Grohovčevom i „Sjevernim koridorom“ do raskrižja s Prvomajskom gdje se uključuje na redovnu trasu. Za ukrcaj/iskrcaj putnika koristi se stajalište na „Mostu spomenik“.

Na navedenoj trasi ukidaju se stajališta Brajda u smjeru A i B te stajalište Manzoni u smjeru A. Linije 4 i 5 koristite sva stajališta duž sjevernog koridora. Linije 11 i 19 koristiti stajalište F.la Guardia i Žrtava fašizma za ukrcaj/iskrcaj putnika.

U slučaju više sile ili nepovoljnih vremenskih uvjeta koji će onemogućiti izvođenje radova, preregulacija će se odgoditi o čemu će javnost biti pravovremeno obaviještena.

Molimo sve sudionike u prometu da u zoni odvijanja radova smanje brzinu te da poštuju privremenu prometnu signalizaciju.”, stoji u priopćenju.

Source: http://www.fiuman.hr/od-subote-preregulacija-prometa-u-kresimirovoj/

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 1118
  • Aktivnost:
    35.6%
  • Bodovi: 7
    • Forum zatvorenog tipa i ne prima nove članove
Iz tiska
« Odgovori #7 u: 17.01.2020. - 11:20 »
A što o tome kaže Autotrolej:

Od subote, 18. siječnja 2020. godine, zbog izvođenja građevinskih radova na dijelu trase Krešimirove ulice zatvara se i Ulica Alessandra Manzonia. Sav promet preusmjerava se preko parkirališta Gracijani.

Na navedenoj trasi ukida se stajalište Brajda u oba smjera, a stajalište Željeznički kolodvor u smjeru Zapada (iz centra grada) privremeno se stavlja u funkciju za sve linije.

Linije 4, 5, 11, 19 i 103 prometuju privremenim trasama.

 

Linija 5 i 103:

prometuju s terminala Delta – Cindrićevom – M. Smokvine Tvrdog – Titov trg i dalje Grohovčevom do Prvomajske gdje se uključuje na redovnu trasu. U povratku prometuje redovnom trasom do stanice Riva odakle ide na terminal Delta koje je ujedno početno i završno stajalište.

Linije 11 i 19:

prometuju s terminala Delta – Cindrićevom – M. Smokvine Tvrdog – Titov trg i dalje Grohovčevom do Prvomajske gdje se uključuju na redovnu trasu. U povratku prometuju redovnim trasama.

Linija 4:

prometuje redovnom trasom do križanja ulica Žrtava fašizma/Fiumara. Na križanju se uključuje na privremenu trasu: „Most spomenik“, pored hotela „Continental“ skreće na Titov trg i dalje Grohovčevom i „Sjevernim koridorom“ do raskrižja s Prvomajskom gdje se uključuje na redovnu trasu. Za ukrcaj/iskrcaj putnika koristi se stajalište na „Mostu spomenik“. Na navedenoj trasi ukida se stajalište Brajda u oba smjera, te stajalište Manzoni u smjeru prema Braščinama.

Linije 4, 5 i 103 koristite sva stajališta duž sjevernog koridora.

Linije 11 i 19 koristiti stajalište F.la Guardia i Žrtava fašizma za ukrcaj i iskrcaj putnika.

Source: https://www.autotrolej.hr/novosti-i-obavijesti/preregulacija-prometa-zbog-radova-u-kresimirovoj-ulici/