Users currently browsing this topic:

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Autor Tema: Željezničke mape (Hrvatska)  (Posjeta: 59 vremena)

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 765
  • Aktivnost:
    50%
Željezničke mape (Hrvatska)
« u: 06.08.2019. - 20:32 »
Dakle, gotovo indentično ko i u temi o tramvajskim mapama, dela li itko na hrvackin realnim mapama?

za prvu ruku, možda koga i potaknem, dotaći ću se kolodvora Vinkovci.

Kad se vinkovački kolodvor pogleda izraka ...


... a pogotovo kad se vidi kulko je dugačak od ulaznih skretnica pa do odvajanja za Tovarnik i Osijek ...


... to je impresivna duljina! Pet i pol kilometara samo na jednome mjestu!!! Dvije trećine otpadaju na teretni dio ...


... a treća trećina je putnički dio kolodvora


Po meni i sa iole malo iskustva na baušteli u Trainzu ovo bi mogao biti pothvat vrijedan hvale! Zašto? Na jednome mjestu imate ranžirni prijemni i otpremni kolodvor, stari i novi dio kolodvora, putnički dio kolodvora, koji je btw sam po sebi zanimljiv jer ima nekoliko cjelina koje plijene pažnju:

- putnički dio sa peronima
- dolazni dio za teretne vlakove
- dva odvojka (Osijek i Tovarnik)
- radione
- i ono najvažnije triangl!

Za to napraviti netreba nešto pretjerano dodataka jer se radi uglavnom od otvorenog dijela kolodvora za koje je dovoljna dobra ground textura i malo travuljine. Jasno, samo po sebi podrazumijeva se da će se staviti pruga i KM. Željeznički objekti se za prvu ruku mogu i improvizirati, nije nužno da budu indentični (vjerujte, iz osobnog iskustva, važnije je dobro posložiti šine i mrežu nego objekte).

Btw, jedna osoba ni nemora sve delat. Može to delat više ljudi s time da se podijele sektori koje će netko delat i kasnije se sve to spoji u jednu mapu. Bitno je naći nekog žešćeg ko je vičan baušteli da napravi sve baseboarde sa šinama i mrežom i onda se to lako razdjeli i pošalje na više osoba koje dalje nastavljaju sa detaljiziranjem. Kasnije bi, jasno, svi morali imat sve dodatke na jednome mjestu da mapa more normalno funkcionirati bez javljanja grešaka.

Na krajevima se stave 'portali' da nema izlijetanja i da se vlakovi mogu vraćat. Na ovako velikom kolodvoru ima jako puno posla i svašta se more delat i vozikati (razne vrste manevri, odlasci/dolasci putničkih vlakova, odlasci/dolasci teretnih vlakova, sastavljanja teretnih vlakova, održavanje lokomotiva ... ima opcija samo treba imat mašte  :zelen1:)

Pitanja? Razmišljanja? Savjeti ? Ideje?

Offline thomcro

  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 25.03.2019.
  • Postova: 765
  • Aktivnost:
    50%
Željezničke mape (Hrvatska)
« Odgovori #1 u: 03.09.2019. - 12:00 »
... slijedom ovoga  :koluta2:, vrlo poučan , dobrim djelom se vidi što se treba i vidjeti (za ono što se ne vidi postoji GE  :zelen1:)