Users currently browsing this topic:

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Autor Tema: HŽPP - Bl (B) vagoni  (Posjeta: 279 vremena)

Offline Laurus97

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 955
  • Aktivnost:
    5.2%
  • Bodovi: 8
  • Spol: Muški
HŽPP - Bl (B) vagoni
« Odgovori #20 u: 03.03.2020. - 19:23 »
Nevezano za taj vagon...

Ja mislim da bude uskoro kriza kad sve Bl vagone izbace iz prometa, neće bit dovoljno vagona za pokrit sve vlakove, a u slučaju kvara EMG 6111 ili 6112 budu vozili busevi, jer sad u slučaju kvara na EMG 6111 ili 6112 stavljaju klasiku.

Željeznica je bolest ili ljubav,
od nje se ne može obraniti,
kada te jednom privuku željezničke tračnice,
od njih se više nikad ne možeš maknuti.

:pamet:

Offline Ježko

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 550
  • Aktivnost:
    4.2%
  • Bodovi: 6
HŽPP - Bl (B) vagoni
« Odgovori #21 u: 03.03.2020. - 19:55 »
Ja mislim da bude uskoro kriza kad sve Bl vagone izbace iz prometa, neće bit dovoljno vagona za pokrit sve vlakove ...

Trenutno stanje daleko je od idealnog, ali ipak nije toliko loše, jer je na velikom broju vagona od 2012. do 2015. odrađen još jedan krug revizije.

Kad do kraja godine iz prometa ispadne više od 20 Bl-ova, što predstavlja polovicu trenutno aktivnih neklimatiziranih vagona, stvari će se svakako zakomplicirati.
Ipak, mislim da ne bi trebalo biti otkazivanja vlakova, samo što će vrlo vjerojatno neke garniture prometovati u reduciranom sastavu, kao što je bio slučaj i kod prijašnjih nestašica vagona.

Offline Laurus97

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 955
  • Aktivnost:
    5.2%
  • Bodovi: 8
  • Spol: Muški
HŽPP - Bl (B) vagoni
« Odgovori #22 u: 20.05.2020. - 00:00 »
Po svemu sudeći (posljednji) klizni Bl 119 je odvezao svoje, umirovljen je i ranije zbog obustave prometa radi korona virusa, očito nije bilo isplativo osposobljavati ga za promet nakon ponovnog uspostavljanja željezničkog putničkog prijevoza da odveze i svoje posljednje kilometre do isteka revizije.  :(

Željeznica je bolest ili ljubav,
od nje se ne može obraniti,
kada te jednom privuku željezničke tračnice,
od njih se više nikad ne možeš maknuti.

:pamet:

Offline Ježko

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 550
  • Aktivnost:
    4.2%
  • Bodovi: 6
HŽPP - Bl (B) vagoni
« Odgovori #23 u: 23.05.2020. - 17:05 »
S jučerašnjim danom, vagon 51 78 29-00 119-0 definitivno je je odvozio svoje, buduće da mu je isteklo maksimalno dopuštenih sedam godina od zadnjeg redovitog popravka.

Riječ je o posljednjem od ukupno 15 vagona serije Bl na kojima je tijekom 1992. i 1993. godine odrađena modernizacija. Svojim svijetlim i prostranim interijerom, bogato dimenzioniranim ulaznim prostorom te izvornim Gošinim foteljama ovi su vagoni pružali osjetno veću kvalitetu putovanja od ostatka voznog parka, a njihova se obnova u konačnici pokazala znatno uspješnijom od nekih kasnijih programa modernizacije.

Proizveden davne 1968. godine, u trenutku ispadanja iz prometa bio je daleko najstariji vagon u floti HŽPP-a. Također vrijedi istaknuti da je s ukupno 52 godine u službi imao najduži radni vijek od svih naših putničkih vagona.

Iako povlačenje jednog vagona iz aktivne službe samo po sebi ne predstavlja značajan događaj, nepobitna je činjenica da umirovljenjem posljednjeg kliznog Bl-a još jedan dijelić kulture putovanja željeznicom odlazi u nepovrat.

Offline SBDamjan

  • Član foruma
  • **
  • Datum registracije: 26.02.2020.
  • Postova: 59
  • Aktivnost:
    1.6%
  • Bodovi: 0
  • Spol: Muški
HŽPP - Bl (B) vagoni
« Odgovori #24 u: 27.05.2020. - 20:44 »
Zna li netko zašto je takva odluka da vagoni serije Bl moraju ići u otpis i kasaciju? Zašto na njima ne žele raditi reviziju?

Offline Ježko

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 550
  • Aktivnost:
    4.2%
  • Bodovi: 6
HŽPP - Bl (B) vagoni
« Odgovori #25 u: 27.05.2020. - 21:07 »
Zna li netko zašto je takva odluka da vagoni serije Bl moraju ići u otpis i kasaciju? Zašto na njima ne žele raditi reviziju?

Općenita je tendencija da se što veći broj klasičnih putničkih vlakova s lokomotivskom vučom zamjijeni motornim garniturama, tako da je trenutačno potreba za vagonima znatno manja nego li što je bila prije nekoliko godina.

Budući da vagoni serije Bl spadaju među najstarije putničke vagone u voznom parku te pored toga nisu klimatizirani niti opremljeni statičkim pretvaračem, logično je da su u takvom razvoju situacije prvi na redu za otpis.