Users currently browsing this topic:

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Autor Tema: HŽPP 7121 - Plavac  (Posjeta: 2577 vremena)

Offline 2062-055

  • Član foruma
  • **
  • Datum registracije: 21.08.2019.
  • Postova: 65
  • Aktivnost:
    0.6%
  • Bodovi: 7
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #80 u: 01.05.2020. - 13:30 »
a kad slijedeće godine ispadnu ove tri već će početi voziti mađari do Zaboka, pa će se i radi toga smanjiti potreba za macosama...  :hm:

Nadam se da do Zaboka neće voziti isključivo Mađari, jer bi to podrazumijevalo presjedanje za sve putnike koji dolaze iz smjera Varaždina, ujedno rezultirajući i nepotrebnim produljenjem vremena putovanja.

Puno kvalitenije rješenje jest zadržavanje postojećih direktnih vlakova uz minimalne redukcije polazaka, a da se elektromotorne garniture koriste isključivo u svrhu pojačavanja voznog reda na elektrificiranom dijelu pruge.

Pa najbolji primjer da je presjedanje za dalje uvijek na kraju struje je Koprivnica, postoje samo dvije direktne linije Varaždin-Zagreb-Varaždin via Koprivnica i to s klasikom, nema niti jedne direktne da vozi na toj liniji macosa.

Ali kako je HŽ upropastio većinu putničkog promet u RH, nije mi jasno kako im se isplati vuči čak šest vagona kad u Varaždinu iz tolikog vlaka izađe najviše do deset putnika, nekad i puno manje, a tek možda dva-tri

nastavljaju za Čakovec, isto tako je i broj putnika koji putuju direktno iz Zagreba za Varaždin (Čakovec) via Zabok minimalan...  :hm:

Offline Ježko

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 573
  • Aktivnost:
    1.4%
  • Bodovi: 7
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #81 u: 01.05.2020. - 15:41 »
Pa najbolji primjer da je presjedanje za dalje uvijek na kraju struje je Koprivnica, postoje samo dvije direktne linije Varaždin-Zagreb-Varaždin via Koprivnica i to s klasikom, nema niti jedne direktne da vozi na toj liniji
macosa

U slučaju putovanja za Varaždin preko Koprivnice presjedanje je opravdano i potrebno, budući da su na toj relaciji dvije trećine pruge "pod žicom" te nema smisla trošiti dizel na elektrificiranoj pruzi u dužini od 88 km.

Na zagorskom pravcu imamo suprotnu situaciju, gdje će nakon elektrifikacije do Zaboka i dalje dvije trećine relacije biti neelektrificirano, čime problematika prevlačenje dizela pod žicom i dalje ostaje u prihvatljivim okvirima.


isto tako je i broj putnika koji putuju direktno iz Zagreba za Varaždin (Čakovec) via Zabok minimalan...  :hm:

Trenutačan broj putnika s razlogom je minimalan, ali nakon obnove pruge od Zaboka otvaraju se nove mogućnosti za povezivanje Zagreba i Varaždina preko Zagorja.

Uz odgovarajuću organizaciju voznog reda, brzi i ubrzani vlakovi mogli bi prevaliti čitavu relaciju za manje od dva sata. S obzirom na dvostruko veći udio neelektrificirane pruge, logično je rješenje da direktni vlakovi prometuju isključivo kao dizelski, čime se ukida potreba za presjedanjem ili izmjenom vuče u Zaboku.

Budući da ova zanimljiva i poticajna rasprava o budućnosti putničkog prometa na varaždinskom pravcu nema previše veze s DMV serije 7121, predlažem da je nastavimo u prikladnijoj temi.

Offline SBDamjan

  • Član foruma
  • **
  • Datum registracije: 26.02.2020.
  • Postova: 81
  • Aktivnost:
    1.2%
  • Bodovi: 0
  • Spol: Muški
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #82 u: 03.06.2020. - 11:55 »
Plavci 012 i 024 su istrčali kilometre i čekaju daljnju sudbinu.

Offline Ježko

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 573
  • Aktivnost:
    1.4%
  • Bodovi: 7
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #83 u: 03.06.2020. - 18:54 »
Plavci 012 i 024 su istrčali kilometre i čekaju daljnju sudbinu.

Plavci sa starim interijerom, koji su obilježili nekoliko desetljeća putničkog prijevoza u Zagorju i na varaždinskom području definitivno odlaze u povijest.

Posljednji koji je preostao u takvom izdanju je 7121 025, ali i on će vrlo skoro biti povučen iz aktivne službe.

Offline SBDamjan

  • Član foruma
  • **
  • Datum registracije: 26.02.2020.
  • Postova: 81
  • Aktivnost:
    1.2%
  • Bodovi: 0
  • Spol: Muški
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #84 u: 03.06.2020. - 19:03 »
Plavci 012 i 024 su istrčali kilometre i čekaju daljnju sudbinu.

Plavci sa starim interijerom, koji su obilježili nekoliko desetljeća putničkog prijevoza u Zagorju i na varaždinskom području definitivno odlaze u povijest.

Posljednji koji je preostao u takvom izdanju je 7121 025, ali i on će vrlo skoro biti povučen iz aktivne službe.

I oni idu u otpis i kasaciju?  :(

Offline Ježko

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 573
  • Aktivnost:
    1.4%
  • Bodovi: 7
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #85 u: 03.06.2020. - 19:09 »
I oni idu u otpis i kasaciju?  :(

Za sada se ne može znati kakva im je sudbina, ali ako neki od navedenih Plavaca dočeka reviziju, sigurno neće zadržati postojeću unutrašnjost, već će osvanuti u temeljito obnovljenom izdanju.

U svakom slučaju, razdoblje neobnovljenih Plavaca s dobrim, starim klupama u putničkom prostoru definitivno se bliži svojem kraju.

Offline garfield

  • Globalni moderator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 617
  • Aktivnost:
    3.6%
  • Bodovi: 2
  • Spol: Muški
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #86 u: 09.06.2020. - 13:53 »
Evo konačno slika Plavca 003 nakon revizije:

Offline Lovac na Plavce

  • Novi član
  • *
  • Datum registracije: 05.06.2020.
  • Postova: 4
  • Aktivnost:
    0%
  • Bodovi: 0
  • Spol: Muški
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #87 u: 09.06.2020. - 14:20 »
Pošto je bilo dosta pisano o Plavcu 025 koji je posljednji sa starim udobnim klupama... Njemu su preostala još 3-4 mjeseca vožnje,a ako će na reviziju teško da će zadržati onaj predivan i udoban interijer. Šteta baš su mi bili dobri ti interijeri.
Nema boljeg zvuka od dizelskih lokomotiva,Plavaca i Šinobusa. Dizelka polako bruji pa sve jače pa se malo smiri. Plavac jako naglo bruji lijepo cvili dok koči po danu i po noći.Šinobus s trubom trubi tako da nema onoga koga ne probudi. ;)

Offline 2062-055

  • Član foruma
  • **
  • Datum registracije: 21.08.2019.
  • Postova: 65
  • Aktivnost:
    0.6%
  • Bodovi: 7
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #88 u: 09.06.2020. - 22:57 »
Evo konačno slika Plavca 003 nakon revizije:

I na njemu se netko zaigrao s farbanjem pa sad ima različite registracije na svakom čelu...  :po_guzi:



024 i 012 na zimovanju...


Offline 2062-055

  • Član foruma
  • **
  • Datum registracije: 21.08.2019.
  • Postova: 65
  • Aktivnost:
    0.6%
  • Bodovi: 7
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #89 u: 11.06.2020. - 21:15 »
Da li je kome jasno zašto su u Gredelju stavili ovakve identične pločice u plavce 022/033, 031 i 003.

Pa ne mogu imati baš svi tri isti TB; 712, a i 003 bi trebao imati 2020. godinu...  :HMmm:


Offline Ježko

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 573
  • Aktivnost:
    1.4%
  • Bodovi: 7
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #90 u: 12.06.2020. - 23:23 »
Da li je kome jasno zašto su u Gredelju stavili ovakve identične pločice u plavce 022/033, 031 i 003.

Pa ne mogu imati baš svi tri isti TB; 712, a i 003 bi trebao imati 2020. godinu...  :HMmm:

Netko je izgleda zamijenio pojmove pa je umjesto tvorničkog broja jednostavno upisao tvorničku oznaku koja je za Plavce doista bila JŽ 712.

Usput rečeno, tvorničke oznake se ne mijenjaju prilikom rekonstrukcije, tako da bi Plavci 022 i 031 trebali imati ĐĐ tvorničke brojeve, dok 003 kao jedna od najstarijih garnitura ima originalni tvornički broj od MAN-a iz Nürnberga.


Offline 2062-055

  • Član foruma
  • **
  • Datum registracije: 21.08.2019.
  • Postova: 65
  • Aktivnost:
    0.6%
  • Bodovi: 7
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #91 u: 13.06.2020. - 01:38 »

Netko je izgleda zamijenio pojmove pa je umjesto tvorničkog broja jednostavno upisao tvorničku oznaku koja je za Plavce doista bila JŽ 712.

Usput rečeno, tvorničke oznake se ne mijenjaju prilikom rekonstrukcije, tako da bi Plavci 022 i 031 trebali imati ĐĐ tvorničke brojeve, dok 003 kao jedna od najstarijih garnitura ima originalni tvornički broj od MAN-a iz Nürnberga.

A kako su onda stotke postale 241...  :oci:

Recimo 105 ima tvornički broj na takvoj pločici 241-005, a 127 ima tvornički broj na takvoj pločici 241-127...  :pamet:

Offline garfield

  • Globalni moderator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 617
  • Aktivnost:
    3.6%
  • Bodovi: 2
  • Spol: Muški
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #92 u: 11.07.2020. - 23:01 »
Kako izgleda pomoćno kvačilo na Plavcu?

Offline Laurus97

  • Administrator
  • Veteran foruma
  • *****
  • Datum registracije: 09.11.2018.
  • Postova: 1016
  • Aktivnost:
    3.6%
  • Bodovi: 8
  • Spol: Muški
HŽPP 7121 - Plavac
« Odgovori #93 u: 31.07.2020. - 13:51 »
Plavac 031 je bio par dana na popravku u Gredelju, jučer ujutro je otišao i 003, a popodne su 003 i 031 skuplani otišli za Osijek i oba su danas u redovnom prometu.

Željeznica je bolest ili ljubav,
od nje se ne može obraniti,
kada te jednom privuku željezničke tračnice,
od njih se više nikad ne možeš maknuti.

:pamet: