Novi Postovi

 Str: [1] 2 3 ... 10
1
Dizel-motorni vlakovi / HŽPP 7022 - Gredeljevac
« Zadnji post od Ježko u Danas u 12:55 »
Nakon uspješno obavljenog testiranja, Gredeljevac je upravo na putu u svoj varaždinski domicil te će za koji dan napokon krenuti s redovnim vožnjama.
2
Autotrolej - Rijeka / Odg: Iz tiska
« Zadnji post od thomcro u Danas u 11:20 »
A što o tome kaže Autotrolej:

Od subote, 18. siječnja 2020. godine, zbog izvođenja građevinskih radova na dijelu trase Krešimirove ulice zatvara se i Ulica Alessandra Manzonia. Sav promet preusmjerava se preko parkirališta Gracijani.

Na navedenoj trasi ukida se stajalište Brajda u oba smjera, a stajalište Željeznički kolodvor u smjeru Zapada (iz centra grada) privremeno se stavlja u funkciju za sve linije.

Linije 4, 5, 11, 19 i 103 prometuju privremenim trasama.

 

Linija 5 i 103:

prometuju s terminala Delta – Cindrićevom – M. Smokvine Tvrdog – Titov trg i dalje Grohovčevom do Prvomajske gdje se uključuje na redovnu trasu. U povratku prometuje redovnom trasom do stanice Riva odakle ide na terminal Delta koje je ujedno početno i završno stajalište.

Linije 11 i 19:

prometuju s terminala Delta – Cindrićevom – M. Smokvine Tvrdog – Titov trg i dalje Grohovčevom do Prvomajske gdje se uključuju na redovnu trasu. U povratku prometuju redovnim trasama.

Linija 4:

prometuje redovnom trasom do križanja ulica Žrtava fašizma/Fiumara. Na križanju se uključuje na privremenu trasu: „Most spomenik“, pored hotela „Continental“ skreće na Titov trg i dalje Grohovčevom i „Sjevernim koridorom“ do raskrižja s Prvomajskom gdje se uključuje na redovnu trasu. Za ukrcaj/iskrcaj putnika koristi se stajalište na „Mostu spomenik“. Na navedenoj trasi ukida se stajalište Brajda u oba smjera, te stajalište Manzoni u smjeru prema Braščinama.

Linije 4, 5 i 103 koristite sva stajališta duž sjevernog koridora.

Linije 11 i 19 koristiti stajalište F.la Guardia i Žrtava fašizma za ukrcaj i iskrcaj putnika.

Source: https://www.autotrolej.hr/novosti-i-obavijesti/preregulacija-prometa-zbog-radova-u-kresimirovoj-ulici/
3
Autotrolej - Rijeka / Odg: Iz tiska
« Zadnji post od thomcro u Danas u 11:17 »
Od subote preregulacija prometa u Krešimirovoj, mijenjaju se i trase autobusnih linija



Od subote stupa na snagu preregulacija prometa u Krešimirovoj ulici. Prenosimo priopćenje Rijeka prometa:

“Zbog zahtjevnih radova na daljnjoj fazi rekonstrukcije istočnog dijela Krešimirove ulice, potrebno je izvršiti privremenu devijaciju prometa preko parkirališta bivše tvrtke “Graziani”. U petak 17. siječnja 2020. planirano je izvođenje pripremnih radova – asfalterske radove i postavu nove prometne signalizacije na uklapanjima ulaza i izlaza sa parkirališta ex Graciani na Krešimirovu ulicu kako bi se tom devijacijom mogao preusmjeriti promet u skladu s odobrenim prometnim projektom.

Od subote 18.01.2020. od jutarnjih sati promet dijelom Krešimirove ulice preusmjeriti će se na navedenu devijaciju. Predviđeno trajanje ovih radova je do 31. ožujka 2020 (uz uvjet povoljnih vremenskih prilika), nakon čega će se promet ponovno vratiti na staru trasu kroz Krešimirovu ulicu.

Zbog uspostave nove privremene prometne regulacije, izvršit će se sljedeći zahvati:

Ukinut će se autobusne stanice kod restorana “Index”, te će se izbrisati pješački prijelaz na toj lokaciji.

Za vrijeme odvijanja prometa devijacijom preko parkirališta Graciani, južni ulaz u Manzonijevu ulicu biti će zatvoren za sav javni promet. U Manzonijevu ulicu biti će omogućen pristup (ulaz i izlaz) samo sa sjeverne strane i to samo za servisna, interventna i dostavna vozila.

KD Autotrolej obavještava sve korisnike da se na trasi Krešimirove ulice ukidaju stajališta Brajda u smjeru A i B, a stajalište Željeznički kolodvor u smjeru A (u smjeru Zapada) privremeno se stavlja u funkciju za sve linije.

Linije 4, 5, 11 i 19 prometuju privremenim trasama:

Linija 5 prometuje s terminala Delta – Cindrićevom – M. Smokvine Tvrdog – Titov trg i dalje Grohovčevom do Prvomajske gdje se uključuje na redovnu trasu. U povratku prometuje redovnom trasom do stanice Riva odakle ide na terminal Delta koje je ujedno početno i završno stajalište.

Linije 11 i 19 prometuju s terminala Delta – Cindrićevom – M. Smokvine Tvrdog – Titov trg i dalje Grohovčevom do Prvomajske gdje se uključuju na redovnu trasu. U povratku prometuju redovnim trasama.

Linija 4 – prometuje redovnom trasom do križanja ulica Žrtava fašizma/Fiumara. Na križanju se uključuje na privremenu trasu: „Most spomenik“, pored hotela „Continental“ skreće na Titov trg i dalje Grohovčevom i „Sjevernim koridorom“ do raskrižja s Prvomajskom gdje se uključuje na redovnu trasu. Za ukrcaj/iskrcaj putnika koristi se stajalište na „Mostu spomenik“.

Na navedenoj trasi ukidaju se stajališta Brajda u smjeru A i B te stajalište Manzoni u smjeru A. Linije 4 i 5 koristite sva stajališta duž sjevernog koridora. Linije 11 i 19 koristiti stajalište F.la Guardia i Žrtava fašizma za ukrcaj/iskrcaj putnika.

U slučaju više sile ili nepovoljnih vremenskih uvjeta koji će onemogućiti izvođenje radova, preregulacija će se odgoditi o čemu će javnost biti pravovremeno obaviještena.

Molimo sve sudionike u prometu da u zoni odvijanja radova smanje brzinu te da poštuju privremenu prometnu signalizaciju.”, stoji u priopćenju.

Source: http://www.fiuman.hr/od-subote-preregulacija-prometa-u-kresimirovoj/
4
Trainz / Odg: Thomcro reskins
« Zadnji post od thomcro u 16.01.2020. - 23:32  »
A jbg, treba bunarat po netu  :profka:

Ima na onom linu još takvih vagona, treba probat, možda nisu svi ovako zeznuti
5
Putovanje željeznicom / Odg: HŽPP ubrzani vlakovi
« Zadnji post od thomcro u 16.01.2020. - 23:31  »
Ovako gledajući, onda bi i riječki 703 mogal bit ubrzani a ne brzi. Ujutro do Ogulina stane na gotovo svakom kolodvoru a sva stajališta mine. Brzi je od Ogulina pa dalje.

I sad sam malo bolje pogledal šta HŽPP nudi za Rijeku ... najblaže rečeno katastrofa! Ispada da je, trenutno, Rijeka bolje povezana sa Laibachom nego sa Zagrebom  :pamet:
6
Uskotračna željeznica / Odg: Samoborček
« Zadnji post od garfield u 16.01.2020. - 21:27  »
Na današnji dan po prvi put zafućkao kultni vlak Samoborček: Uvijek je bilo veselo!

Omiljeni izletnički vlak prvi je put zafućkao 16.1.1901. godine. Popularni Samoborček desetljećima je prevozio putnike i izletnike na relaciji Zagreb – Samobor, a zatim je pruga produljena i do Bregane, a iz njega je uvijek odjekivala pjesma i veselje.

Parne lokomotive vukle su otvorene vagone koji su bili pretrpani Zagrepčankama i Zagrepčancima na putu za Samobor ili Breganu. Stari purgeri pričaju kako su momci skakali iz vagona i utrkivali se s vlakom kako bi zadivili djevojke. S obzirom na to da je Samoborček maksimalno vozio čak 20 km/h to i nije nemoguće. Klope i cuge u vlaku nije nedostajalo jer je pruga do Samobora ipak iznosila cijelih 19 km. Uvijek je bio pun kao šipak, a atmosfera u starom Samoborčeku najbolje se osjeti u kultnom filmu Tko pjeva zlo ne misli kad mali Perica s obitelji krene na nedjeljni izlet.

Početni kolodvor Samoborčeka nalazio se u ulici Božidara Adžije gdje se još uvijek mogu vidjeti ostatci vlakobrana, a u zgradi kolodvora smjestili su se ugostiteljski objekti. Kad je Samoborček počeo prevoziti putnike, ta je ulica bila izvan centra grada. Stanice su bile ovim redom: Kolodvor – Selska cesta – Kustošija – Vrapče – Vrapče bolnica – Stenjevec – Stenjevec Gornji – Goljak – Susedgrad – Podsusedski most – Bestovje – Orešje – Strmec – Sveta Nedjelja – Domaslovec – Samobor.

Nakon parnih lokomotiva 1950-ih uvedene su motorizirane lokomotive. Ovi motorni vlakovi također su dobili svoje ime – Srebrna strijela. Njihova je najveća brzina bila oko 60 km/h. Iako je osnovna namjena ove uskotračne pruge bio prijevoz tereta, dogodovštine povezane sa Samoborčekom i tim vremenima ostale su duboko urezane u zagrebačkim sjećanjima.

Bilo bi izvrsno da dođe do dogovora zagrebačkih i samoborskih gradskih vlasti, pa da se nove generacije imaju prilike provesti povijesnom trasom, naravno,

Nažalost, zbog nedostatka ulaganja i pada prometa donesena je odluka o ukidanju legendarne lokalne trase. Na Staru godinu 1979. u 20.40 Samoborček je prevezao svoje posljednje putnike…

(zagreb.info)
7
Trainz / Odg: Thomcro reskins
« Zadnji post od Laurus97 u 16.01.2020. - 19:47  »
Znači da ni taj vagon nije dobar? Šteta!  :cita:
8
Putovanje željeznicom / Odg: HŽPP ubrzani vlakovi
« Zadnji post od Laurus97 u 16.01.2020. - 19:26  »
Realno je i većina brzih iz Vinkovaca zapravo ubrzani (ali se još ne vode kao ubrzani), jer stoje u Ivankovu, Starom Petrovom Selu, Lipovljanima, Popovači, Ludini i Novoselcu.
9
Putovanje željeznicom / Odg: HŽPP ubrzani vlakovi
« Zadnji post od garfield u 16.01.2020. - 19:24  »
Nisam imal pojma da to kod nas još uvijek postoji, mislel sam da je to pasé.

Doduše, HŽ je to, što kod njih još more iznenadit? Bi li bilo iznenađenje da na nekom vlaku osvane samo lokomotiva? Žešće iznenađenje?
Voze, da, makar su većinom ubrzani više na papiru nego u stvarnosti. Npr. prema Koprivnici ne staju samo na nekim prigradskim stajalištima. A Bjelovarci koji se tako nekada po prigradskim stajalištima nisu zaustavljali svejedno su imali rang putničkog.

Strojna lokomotiva baš i ne :zelen1:, no s HŽPP-om se nikad ne zna što se može očekivati.
10
Putovanje željeznicom / Odg: HŽPP ubrzani vlakovi
« Zadnji post od thomcro u 16.01.2020. - 18:37  »
Nisam imal pojma da to kod nas još uvijek postoji, mislel sam da je to pasé.

Doduše, HŽ je to, što kod njih još more iznenadit? Bi li bilo iznenađenje da na nekom vlaku osvane samo lokomotiva? Žešće iznenađenje?
 Str: [1] 2 3 ... 10